۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
در پاسخ نماینده‌ای که مافیای فیلترشکن را با طراحان فیلترینگ مرتبط دانسته بود:

برخورد تهدیدآمیز وزارت ارتباطات با نماینده مجلس در خصوص وی.پی.ان‌ها

ایتنا - زارع‌پور وزیر ارتباطات از این نماینده خواست که «مستندات خود را در محکمه ارائه کند» و ضمنا از «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس» درخواست کرد ادعای او را بررسی نماید.
برخورد تهدیدآمیز وزارت ارتباطات با نماینده مجلس در خصوص وی.پی.ان‌ها
«عیسی زارع‌پور» در پاسخ به یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایرانی و در واکنش به صحبت‌های یکی از نمایندگان مجلس پیرامون بحث فیلترشکن‌ها، افزود: ایشان و هرکسی که چنین ادعایی را مطرح می‌کند باید مستندات خود را در محکمه ارائه کند.

وی گفت: از قوه قضائیه و «هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم این ادعای ایشان را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.
زارع‌پور ادامه داد: البته که کلید حل مشکل قانونگذاری و دست خود مجلس است.

گفتنی است که ارجاع موضوع به «هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان» به نوعی تهدید نمایندگان به شمار می‌رود که از همان ابتدا ادعای نماینده را مردود دانسته و اعتبار رفتار و گفتار اور را نیز زیر سوال می‌برد و خواستار بازبینی آن از سوی کمیته‌ای خاص در مجلس می‌گردد.

به گزارش ایتنا اخیرا یک عضو کمیسیون فرهنگی پارلمان در تلویزیون دولتی ایران درباره فیلترشکن‌ها گفت: «گردش مالی فیلترشکن‌ها دست کسانی است که فیلتر می‌کنند. نویسنده برنامه فیلترینگ همان‌هایی هستند که نویسندگان برنامه VPN هستند. کسی که نقشه فیلترینگ را می‌نویسد یا خودش به طور مستقیم فیلترشکن می‌فروشد یا با دو سه واسطه VPN می‌فروشد.»

    در ابن باره:
    - نماینده مجلس در تلویزیون: نویسندگان فیلترینگ خودشان تولید کننده فیلترشکن هستند + ویدئو

به گزارش ایتنا همچنین روابط عمومی این وزارتخانه نیز در واکنشی کمابیش مشابه، به نماینده مورد نظر اعلام کرده بود که: «اگر دغدغه مردم دارید راهش این نیست! برای حل این مشکل، یک طرح دو فوریتی به صحن مجلس بیاورید تا مردم شما را باور کنند. البته که باید برای ادعای خود هم پاسخگو باشید.»
 
کد مطلب: 75428
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
نیازی به مستندات نمایندگان نیست ، رشد جهش های مالی بچه محل های قدیمی که امروز بر مسندی تکیه زده اند ، از دید خیلی ها پنهان نمی ماند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام