۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰

ویژگی‌های متمایز اپ ذره‌بین در گوشی‌های پیکسل چیست؟

ایتنا - یک کاربر گفته است که با استفاده از این اپ در حالی که روی کاناپه‌ام نشسته بودم توانستم کدی را در جعبه آمازون که در آن سوی اتاق افتاده بود و یک تکه دکور هالووین را که زیر تلویزیونم قرار داشت بخوانم، در حالی که قبلاً نمی‌توانستم بخوانم.
ویژگی‌های متمایز اپ ذره‌بین در گوشی‌های پیکسل چیست؟
گوگل اخیرأ محصولات و قابلیت‌های جدید متعددی را در رویداد Made by Google خود اعلام کرد که آنها اپ ذره‌بین است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از زددی‌نت، اپ Magnifier که به گفته این شرکت به کاربران امکان می‌دهد «متن کوچک را بزرگ‌نمایی کنند، جزئیات اشیاء را ببینند یا روی متن‌های دور مانند تابلوهای خیابان یا منوهای رستوران‌ها را از پشت پیشخوان آنها بزرگنمایی کنند» در پیکسل ۸ و پیکسل  ۸ پرو در صورت رسمی گنجانده می‌شود. اما از هم‌اکنون برای دانلود در گوشی‌های پیکسل (۵ یا بالاتر) در دسترس قرار گیرد.
 
 عملکرد این اپ بسیار شبیه یک برنامه دوربین است، زیرا یک دکمه ضبط در وسط، یک دکمه جابجایی برای سوییچ بین دوربین‌های جلو و عقب، دکمه‌های بزرگنمایی و کوچک‌نمایی – خالت نیشگون گرفتن نیز کار می کند – و دکمه‌ای برای روشن کردن چراغ قوه وجود دارد (که برای آن  یک نوار لغزنده روشنایی تعبیه شده است).
 
 اما این یک پیشرفت بزرگ نسبت به استفاده از گوشی فقط برای بزرگنمایی است.
 
 هنگامی که یک عکس گرفته می‌شود، کنتراست فورا افزایش می‌یابد تا متن برجسته‌نمایی شود.  برای تنظیمات بیشتر، لغزنده‌هایی برای روشنایی و کنتراست وجود دارد، به‌علاوه فیلترهایی مانند وارونه‌سازی، حالت سیاه و سفید، آبی روی سفید، قرمز روی سیاه و زرد روی سفید - که همه برای کوررنگی تعبیه شده‌اند - مفید هستند.
 
 همچنین یک دکمه مخصوص«گوگل لنز»  وجود دارد که ترجمه، تبدیل متن به گفتار، جستجو، خرید، یا کپی و جای‌گذاری را ارائه می‌دهد.
 

یک کاربر گفته است که با استفاده از این اپ در حالی که روی کاناپه‌ام نشسته بودم توانستم کدی را در جعبه آمازون که در آن سوی اتاق افتاده بود و یک تکه دکور هالووین را که زیر تلویزیونم قرار داشت بخوانم، در حالی که قبلاً نمی‌توانستم بخوانم.
همچنین مثلاً این قابلیت می‌تواند برای خواندن یک صفحه منوی از دور، یک تابلوی خیابان، یا گفتن کلمات کوچک روی یک بطری قرص بسیار مفید باشد.
 
 تصاویر گرفته شده در اپ ذره‌بین به طور خودکار ذخیره نمی‌شوند، اما اگر بخواهید بعداً به آنها رجوع کنید امکان ذخیره‌شان نیز دارند.
 
 هیچ نشانه ای وجود ندارد که آیا برنامه ذره بین برای مخاطبان اندرویدی بیشتری ارائه خواهد شد یا اینکه انحصاری پیکسل باقی می‌ماند، اما این اپ در گوگل‌پلی‌استور در دسترس است.
کد مطلب: 75073
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام