۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۴
در ماه نوامبر؛

هوش مصنوعی مولد مایکروسافت برای شرکت‌ها قابل دسترسی می‌شود

ایتنا - شرکت‌ها نمی‌خواهند در رقابتی که برخی مدیران و تحلیلگران با عصر «رونق اینترنت» مقایسه می‌کنند عقب بمانند.
هوش مصنوعی مولد مایکروسافت برای شرکت‌ها قابل دسترسی می‌شود
مایکروسافت در رویدادی در نیویورک اعلام کرد که شرکت‌ها می‌توانند از اول نوامبر به کوپایلوت 365 دسترسی پیدا کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سیودایو، این ابزار، که برای اولین بار در ماه مارس معرفی شد، به کارکنان این امکان را می‌دهد تا بر اساس ایمیل‌ها، جلسات، چت‌ها، اسناد و سایر محتوای خود در برنامه‌های مایکروسافت از جمله اکسل، اوت‌لوک، تیمز و پاورپوینت سؤال‌ها را بپرسند و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
 
این شرکت گفت که ده‌ها هزار کاربر سازمانی هم‌اکنون از طریق «برنامه دسترسی زودهنگام» مایکروسافت از جمله ویزا، جنرال موتورز، KPMG و Lumen Technologies به این ابزار دسترسی پیدا کرده‌اند.
 
در سال جاری، که هیجان هوش مصنوعی مولد بالا گرفته است، ابزارها و ادغام‌های فروشندگان بالاخره در حال به ثمر نشستن هستند - یا حداقل به دسترسی عمومی نزدیک‌تر می‌شوند.
 
اخیراٌ گوگل قابلیتی را ارائه کرد که به مشتریانش این امکان را می‌دهد از مدل بارد خود در جیمیل، داکس و درایو استفاده کنند. گسترش بارد به ابزارهای محل کار برای اولین بار در آوریل منتشر شد. این ابزار می‌تواند فایل‌ها را مکان‌یابی و خلاصه‌سازی کند و همچنین اطلاعات مرتبط را از ثردهای ایمیل استخراج کند، مشابه قابلیت‌های کوپایلوت 365 مایکروسافت.
 
استراتژی هوش‌مصنوعی مولد مایکروسافت در سال جاری بر گنجاندن سریع این ابزار در مجموعه محصولاتش متمرکز است، اما اکثر این ابزارها به طور کلی در دسترس شرکت‌ها قرار نگرفته‌اند. به عنوان مثال، Bing Chat Enterprise، که برای اولین بار به عنوان Business Chat در ماه مارس معرفی شد، در ماه نوامبر از طریق Copilot در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
 

این تاخیر یک دلیل دارد. ChatGPT در اواخر سال 2022 به شهرتی چشمگیر رسید و پتانسیل این فناوری را با یک پلتفرم رایگان به نمایش گذاشت. با این حال، ابزارهایی که برای استفاده سازمانی طراحی می‌شوند، ابتدا باید آزمون‌های امنیتی متعددی را پشت سر بگذارند تا ارزشمند بودن خود را اثبات کند.
 
تلاش برای گنجاندن هوش مصنوعی مولد در ابزارها بدون مشکل نبوده است.
 
Zoom در ماه اوت با انتقاداتی در رابطه با نوع خط‌مشی خود در مورد داده‌های مشتریان و آموزش مدل هوش‌مصنوعی مواجه شد که نشان‌دهنده وجود تنش بین تقویت پیشنهادهای فروشنده و حفظ حریم خصوصی بود. مایکروسافت در اوایل این ماه به یک منطقه خاکستری پیرامون خروجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و ادعاهای حق کپیرایت پرداخت و اعلام کرد که این شرکت مسئولیت عواقب قانونی استفاده از ابزار خود را بر عهده خواهد گرفت.
 
حتی با وجود تردیدهای مربوط به تنظیم مقررات، رهبران حوزه فناوری نگران هستند که انتظار برای به ثبات رسیدن هوش مصنوعی مولد باعث عقب افتادن در رقابت در این عرصه شود. در نهایت، شرکت‌ها نمی‌خواهند در رقابتی که برخی مدیران و تحلیلگران با عصر «رونق اینترنت» مقایسه می‌کنند عقب بمانند.
 
کد مطلب: 74979
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام