۰
plusresetminus
شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

ایتنا - جانی آیو، طراح اصلی سابق اپل، در حال مذاکره برای همکاری با اوپن‌ای‌آی (OpenAI)، خالق چت‌جی‌پی‌تی به‌منظور تولید «آیفون هوش مصنوعی» است.
رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

در گزارش روز پنجشنبه فایننشال‌تایمز، با استناد به سه منبع ناشناس، آمده است که سم آلتمن، مدیر عامل اوپن‌ای‌آی، به شرکت لاوفروم متعلق به جانی آیو، مراجعه کرده است تا آنچه را که اولین دستگاه مصرف‌کننده خالق چت‌جی‌پی‌تی است توسعه دهد.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، منابع مالی این پروژه با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری شرکت ژاپنی سافت‌بنک تامین می‌شود و شرکت طراحی تراشه آن، آرم (Arm)، نقش کلیدی ایفا می‌کند.

گفته می‌شود که گفت‌وگوها برای توسعه این پروژه جدی است، اما روند محدود کردن یک محصول خاص در مراحل اولیه «با ایده‌های مختلف» همچنان روی میز است.

بنا به گفته منابع، ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا با این سرمایه‌گذاری به‌طور رسمی موافقت شود و برای ورود هر محصولی به بازار سال‌ها زمان نیاز است.

جانی آیو طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۹، به‌عنوان مدیر ارشد طراحی اپل مشغول به کار بود و نقشی کلیدی در طراحی برخی از نمادین‌ترین محصولات اپل از‌جمله آیفون و مک‌بوک داشت.
کد مطلب: 74861
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام