۰
plusresetminus
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷

قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس اضافه می‌شوند

ایتنا - ماسک پس از تغییر برند «توییتر» به «ایکس»، اعلام کرد که این پلتفرم را به سوپر اپلیکیشنی تبدیل خواهد کرد که مجموعه ای از خدمات، از پیام رسانی تا شبکه اجتماعی و پرداخت های نقطه به نقطه را عرضه می کند.
قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس اضافه می‌شوند

شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در راستای تلاش ایلان ماسک برای ساخت یک سوپر اپلیکیشن همه منظوره، قصد دارد امکان تماس صوتی و تصویری در این پلتفرم را فراهم کند تا از اپلیکیشن «تردز» شرکت متا جلوتر بماند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ایلان ماسک که مالک شبکه اجتماعی «ایکس» است، در پستی در این پلتفرم اعلام کرد: کاربران برای بهره بردن از این قابلیت که در iOS اپل، اندروید گوگل و رایانه های شخصی قابل دسترس خواهد بود، نیازی به داشتن شماره تلفن ندارند. اما وی به زمان مشخصی برای عرضه این قابلیت اشاره نکرد.

ماسک پس از تغییر برند «توییتر» به «ایکس»، اعلام کرد که این پلتفرم را به سوپر اپلیکیشنی تبدیل خواهد کرد که مجموعه ای از خدمات، از پیام رسانی تا شبکه اجتماعی و پرداخت های نقطه به نقطه را عرضه می کند.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک که پس از انتصاب مدیرعامل جدید در ماه مه، همچنان مدیریت بخش توسعه محصول را در اختیار دارد، همچنین به دنبال تغییر نحوه نمایش لینکهای خبری در این پلتفرم است که دسترسی ناشران اخبار به مخاطبانشان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
کد مطلب: 74464
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام