۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳

نسخه وب تردز عرضه می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​شرکت «متا پلتفرم» قصد دارد نسخه وب اپلیکیشن «تردز» را به زودی عرضه کند.
نسخه وب تردز عرضه می‌شود

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه نوشت: شرکت «متا پلتفرم» قصد دارد نسخه وب اپلیکیشن شبکه اجتماعی «تردز» را اوایل هفته آینده عرضه کند. نسخه وب این اپلیکیشن که رقیب «ایکس» (توییتر سابق) شناخته می‌شود، از زمان آغاز راه اندازی، عرضه نشده بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مارک زاکربرگ، مدیرعامل «متا پلتفرم» اوایل ماه میلادی جاری گفت: این شرکت سرگرم کار برای افزودن ویژگی‌هایی به همراه جستجوی بهتر است و این ویژگی‌ها تا چند هفته دیگر آماده خواهند بود.

با این حال، وال استریت ژورنال نوشت که برنامه عرضه این ویژگی هنوز نهایی نشده و ممکن است تغییر کند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، هفته گذشته در پستی در «تردز» نوشت: «متا پلتفرم» در حال تست داخلی نسخه اولیه به مدت یک تا دو هفته است اما پیش از انتشار گسترده آن، به اندکی کار نیاز دارد.

بر اساس گزارش وب سایت ورج، شبکه اجتماعی متن محور «تردز» که سبکی مشابه «ایکس» دارد، حدود یک ماه و نیم پیش راه اندازی شد و ظرف مدت چند روز، ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد اما فاقد ویژگی‌های اساسی بوده که شرکت مادرش می‌گوید به تدریج، اضافه خواهند شد.

«متا پلتفرم» اخیرا یک فید «فالو» (دنبال کردن) و همچنین قابلیت احراز با یک لینک در پروفایل ماستودون را اضافه کرده است که نشان می‌دهد «متا پلتفرم» ممکن است بالاخره یکپارچه شدن با پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز «اکتیویتی پاب» (Activity Pub) را تا حدودی جدی گرفته باشد.
کد مطلب: 74320
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام