۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹

چرا توییتر به ایکس تبدیل شد؟

ایتنا - ایلان ماسک حرف X را به عنوان جایگزین توییتر انتخاب کرده است.
چرا توییتر به ایکس تبدیل شد؟

ایلان ماسک تصمیم گرفت نام شرکت توییتر را به عنوان بخشی از تغییری که در ماهیت این نرم افزار در نظر گرفته است تغییر دهد. نام توییتر در ۲۴ جولای به سادگی با حرف X جایگزین شد و پرنده از ساختمان این اپلیکیشن حذف شد، اما هر دو نماد برای مدت کوتاهی در اپلیکیشن باقی ماندند. 

ماسک در استدلال خود درباره تغییر نام توییت به پست گفته است: نام توییت زمانی درست بود که پیام‌های نوشته شده تنها از ۱۴۰ کاراکتر تشکیل شده باشد درست مانند آواز پرندگان که کوتاه است، اما اکنون می‌توانید تقریبا هر چیزی را از جمله ویدیو‌های بلند پست کنید.

ماسک افزود: در ماه‌های آینده، ارتباطات فراگیر و همچنین توانایی مدیریت کل دنیای مالی شما را از طریق این برنامه اضافه خواهیم کرد. بنابراین نام توییتر در این زمینه معنا ندارد و باید با نماد پرنده خداحافظی کنیم.

برنامه‌هایی که به‌عنوان یک فروشگاه جامع برای همه چیز از پیام‌رسانی گرفته تا بانکداری و خرید عمل می‌کنند، چیز جدیدی نیستند و در سراسر آسیا رواج دارند، تا جائی که «وی چت» چین خدمات پرداخت و رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد.

ماسک برای انتخاب این نام به ویژه در مقایسه با نام‌های دیگر حساسیت حرفه‌ای طولانی مدتی نسبت به حرف ایکس داشت و آن را با علامت تجاری خود SpaceX و با همچنین اولین پروژه اش به نام X که بعدا با PayPal ادغام شد، ادغام کرد و حتی پسرش از خواننده گریمز نیز لقب ایکس گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: 74074
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام