۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱

واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن برخی اپلیکیشن‌های مجازی

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است.
واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن برخی اپلیکیشن‌های مجازی

صبح امروز «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و دانش بنیان رئیس جمهور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی درباره برخورد با پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند دیجی کالا، ازکی و طاقچه گفت: اخیرا جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش بنیان و فضای کسب و کار است. از فعالین زیست بوم دعوت میکنم با همدلی از مسیر رشد کسب و کارها حمایت کنیم؛ سکو، کارخانه و … نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می کنند ‌و همینطور به اشتغال و امید و تولید آسیب می‌زند.

وی افزود: مدیران کسب و کارها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و می‌بایست برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم گران بخشی، اقدام کنند. اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کند، مدیران آن ها باید تدبیر و در صورت لزوم برخورد کنند.

«عیسی زارع‌پور» در همین خصوص پستی در «ویراستی» منتشر کرد و گفت: من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است.

 

وی افزود: شخص رییس‌جمهور نیز مخالف توقف جریان خدمت رسانی فناورانه و نوآورانه بویژه در بسترهای بومی به مردم هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده اند، پیگیر حل موضوع هستم.

«رضا باقری اصل»، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور مجلس نیز با انتشار پستی در ویراستی، نوشت: با رعایت کردن قوانین، در دام دشمنان اقتصاد دیجیتال نیافتیم و در زمین آنها بازی نکنیم.

وی افزود: حمایت از زیست بوم وظیفه همه است و تعطیلی هر کسب وکاری که خود را موظف به فعالیت قانونی می‌داند به اقتصاد کشور، حقوق کاربران، شغل کارکنان و نهال پر امید اقتصاد دیجیتال که ضرورت آینده اقتصاد کشور است آسیب می‌زند.

منبع: ایرنا
کد مطلب: 74055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام