۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۰

ارسال اس ام اس انبوه چگونه است؟ آشنایی با پنل ارسال اس ام اس و تمام ویژگی‌های آن

پنل ارسال پیامک امکانات خوبی را برای استفاده از این ابزار ارتباطی، در جهت رشد و توسعۀ کسب‌وکارها فراهم می‌کند. ویژگی‌ها و امکانات متنوع پنل‌های پیامکی مثل ارسال انبوه، زمان‌بندی ارسال اس ام اس و همچنین گزارش‌دهی به شما کمک می‌کند کمپین‌های بهتری اجرا کنید.
ارسال اس ام اس انبوه چگونه است؟ آشنایی با پنل ارسال اس ام اس و تمام ویژگی‌های آن
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از مزایای ارسال پیامک انبوه برای کسب‌وکارها، دسترسی سریع به هزاران نفر در لحظه است؛ ولی چطور این کار را انجام می‌دهند؟
در این مقاله، قرار است به شما بگوییم پنل ارسال پیامک چیست، چرا استفاده از آن این‌قدر مهم است و ویژگی‌های یک پنل خوب چیست؛ پس اگر می‌خواهید از ارسال اس ام اس بهترین نتیجه را بگیرید تا آخر با ما همراه باشید.
 

پنل ارسال اس ام اس چیست؟


به زبان ساده، پنل ارسال پیامک یک سامانۀ آنلاین (نرم‌افزار مبتنی بر وب) است که امکان مدیریت و ارسال انبوه پیامک را برای شما فراهم می‌کند. 
برای دسترسی به این سامانه و ارسال اس ام اس لازم نیست سراغ مخابرات بروید؛ بلکه باید از خدمات یک ارائه‌دهندۀ سرویس ارسال پیامک انبوه استفاده کنید.
ابتدا باید در پنل پیامکی این شرکت‌ها ثبت‌نام و سپس اکانت خود را شارژ کنید. پس از احراز هویت، فقط به‌ازای ارسال هر پیامک، مبلغ مشخصی از حساب شما کسر می‌شود.
نکته: شما می‌توانید از خطوط اشتراکی به‌طور رایگان استفاده کنید؛ ولی توصیه می‌کنیم حتماً یک خط اختصاصی بخرید تا با نمایش اختصاصی پیام‌های خود نتیجهٔ بهتری بگیرید.

برای استفاده از پنل پیامکی، به 2 چیز نیاز دارید:
1. متن پیامک
2. فهرستی از شماره‌های مخاطبان پیامک

توصیه می‌کنیم از بانک‌های شماره‌ای که در اینترنت وجود دارد، استفاده نکنید. اطلاعات مشتریان خود را جمع‌آوری و دسته‌بندی کنید و بر اساس این اطلاعات، پیامک ارسال کنید
حالا که با پنل ارسال پیامک آشنا شدید، خوب است اهمیت استفاده از آن را هم بررسی کنیم.
 

چرا باید از پنل ارسال پیامک استفاده کنیم؟


تمام گوشی‌های تلفن همراه قابلیت ارسال پیامک را دارند؛ پس چرا باید از پنل‌های پیامکی استفاده کنیم؟
احتمالاً شما که این متن را می‌خوانید، پاسخ را از قبل می‌دانید. به‌هیچ‌وجه ارسال صدها یا هزاران پیامک به‌صورت دستی منطقی و شدنی نیست؛ ولی این فقط یکی از قابلیت‌های پنل‌های پیامکی است!
مهم‌ترین قابلیت این پنل‌ها امکان سنجش نتایج است. با کمک پنل ارسال پیامک، می‌توانید درصد پیام‌هایی را که به‌دست مخاطب رسیده و درصد کلیک روی لینک را ببینید. 
این اطلاعات کمک می‌کند زمان مناسب برای ارسال پیامک را تشخیص دهید، ببینید کدام متن موثر است و کمپین‌های بعدی را بهتر اجرا کنید.
 

به‌علاوه، می‌توانید از قبل، زمان ارسال پیامک را مشخص کنید تا پیامک‌ها به‌طور خودکار، در زمان تعیین‌شده، فرستاده شوند و از برنامه‌ریزی‌ خودتان عقب نمانید.
همچنین با پنل‌های پیامکی می‌توانید مخاطبانتان را دسته‌بندی کنید و بر اساس معیارهایی مثل تاریخ تولد یا ویژگی‌های رفتاری‌ پیامک بفرستید.
نکتۀ جالب این است که کسب‌وکارهای محلی می‌توانند برای ساکنان شهر یا محلهٔ  خودشان پیامک بفرستند و نتیجۀ بهتری بگیرند.
ولی کدام پنل پیامکی برای شما مناسب است؟ بیایید ویژگی‌های یک پنل خوب را با هم مرور کنیم.
 

ویژگی‌های یک پنل ارسال پیامک مناسب


پنل ارسال اس ام اس باید کار شما را ساده‌تر کند تا بتوانید بدون پیچیدگی خاصی، لیست مشتریان را همراه با اطلاعات آن‌ها بارگذاری و سپس پیامک را ارسال کنید؛ پس اولین ویژگی آن، رابط کاربری ساده است.
وقتی اطلاعاتی از قبیل نام، شماره‌تلفن، محل زندگی و تاریخ تولد را از شاید هزاران نفر، جمع‌آوری کرده‌اید، مهم است که مسئولیت‌پذیر باشید و از این اطلاعات حفاظت کنید. به همین دلیل، باید یک پنل معتبر و نام‌ونشان‌دار را انتخاب کنید که امنیت داده‌های ارزشمند مشتریانتان حفظ شود!
یک پنل خوب به شما امکان شخصی‌سازی و دسته‌بندی پیامک‌ها را هم می‌دهد؛ یعنی می‌توانید انتخاب کنید به هر فرد در روز تولدش پیامکی ارسال شود که در ابتدای آن، نام کوچک او نوشته شده است.
 

در یک پنل مناسب، پس از هر بار ارسال پیامک انبوه، می‌توانید از پیامک‌های ارسالی گزارش بگیرید. این گزارش‌ها می‌تواند شامل میزان پیامک‌های به‌مقصدرسیده، نرخ کلیک و... باشد.
اگر پنل از شرکت معتبری باشد و در تمام مراحل ارسال پیامک، راهنمایی‌تان کند، به چیز دیگری برای بازاریابی پیامکی نیاز نخواهید داشت. با پشتیبانی خوب، مطمئن می‌شوید که بودجه‌تان را به روش درستی مصرف می‌کنید.
پس به‌طور کلی ویژگی‌های پنل پیامکی عبارت‌اند از:
   - رابط کاربری ساده و زبان فارسی
   - پشتیبانی قوی
   - گزارش‌دهی
   - پشتیبانی از تمام اپراتورها
   - امکان ارسال پیامک منطقه‌ای
   - امکان ارسال پیامک بر اساس ویژگی‌های رفتار و جمعیت‌شناختی (سن، جنسیت و…) مشتری
   - امکانات متنوع مثل کوتاه‌کنندهٔ لینک

یک پرسش مهم:
 

آیا باید برای ارسال پیامک حتما از پنل اس ام اسی استفاده کنیم؟


برای ارسال پیامک روش‌های مختلفی وجود دارد:
یکی‌یکی با گوشی همراهتان پیام‌ها را بفرستید. این روش همان ابتدای مطلب، به‌علت سخت و وقت‌گیر بودن خط خورد.
گوگل‌ویس هم چنین امکانی دارد؛ اما متأسفانه ارسال رایگان پیام آن، فقط برای ساکنان آمریکای شمالی فعال است. به‌علاوه، ارسال انبوه پیامک توسط گوگل‌ویس ممنوع است و اگر متوجه آن شوند، شماره‌تان مسدود می‌شود.
آی‌مسیج آیفون هم یکی از گزینه‌هاست؛ ولی آن هم گزینۀ خوبی نیست. مشکل آی‌مسیج این است که سرور اپل در ایران مسدود شده و ارسال پیامک از طریق آن رایگان نیست. به‌علاوه، از این طریق، فقط می‌توان برای افرادی که آیفون  دارند، پیام ارسال کرد.
بزرگ‌ترین عیب همۀ این گزینه‌ها این است که هیچ‌کدام امکان سنجش عملکردتان در ارسال پیامک را به شما نمی‌دهند؛ در نتیجه، هیچ داده‌ای برای تحلیل و بهبود کارتان نخواهید داشت.
پس می‌توان گفت که برای ارسال پیامک انبوه و بازاریابی پیامکی، بهترین راه استفاده از پنل ارسال پیامک است.
 

پنل‌های ارسال پیامک؛ روشی ساده و مؤثر برای ارتباط با مشتریان


پیامک ابزار ارتباطی مؤثر و ارزانی است که امکان اطلاع‌رسانی، تبلیغ و تعامل با مشتریان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. 
همان‌ طور که در این مقاله خواندیم، پنل ارسال پیامک امکانات خوبی را برای استفاده از این ابزار ارتباطی، در جهت رشد و توسعۀ کسب‌وکارها فراهم می‌کند.
ویژگی‌ها و امکانات متنوع پنل‌های پیامکی مثل ارسال انبوه، زمان‌بندی ارسال اس ام اس و همچنین گزارش‌دهی به شما کمک می‌کند کمپین‌های بهتری اجرا کنید.
 
کد مطلب: 73839
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام