۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸

اپل در حال بررسی ایده تحولی در طراحی قاب آیفون و آیپدها است

ایتنا - در حالی که این ایده می‌تواند نوع جدیدی از پوشش برای دستگاه باشد، اما امکان قرار گرفتن باتری یا حتی اجزای دوربین در این قسمت ضربه‌گیر سبب می‌شود که اپل بتواند این حلقه را به عنوان بخشی از طراحی محوری دستگاه بگنجاند. در این صورت امکان کاهش ضخامت کلی دستگاه نیز فراهم می‌شود
اپل در حال بررسی ایده تحولی در طراحی قاب آیفون و آیپدها است
نسخه آینده آیفون‌ها یا آیپدها ممکن است با طراحی جدید اساسی قاب ارائه شود، طرحی که دربرگیرنده یک حلقه بیرونی است که نه تنها از دستگاه محافظت می‌کند، بلکه اجزای دیگر را نیز نگه می‌دارد و می‌توان از آن به عنوان یک پایه استفاده کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اپل‌اینسایدر، اپل در یک پتنت جدید به نام «محفظه پیرامونی برای یک دستگاه کامپیوتری» طرح پیشنهادی خود برای بازنگری اساسی در مورد نحوه در تماس قرار گرفتن این قاب با دستگاه‌هایی که دربرمی‌گیرد را ارائه کرده است.
 
در ایده جدید اپل، دستگاهی مانند آیفون یا آیپد تنها در یک لبه به قاب متصل می‌شود. سپس خود این کیس از یک ضربه‌گیر حلقه‌ای بزرگ تشکیل شده است که تمام لبه‌های واحد اصلی را احاطه کرده است، اما فقط توسط آن لبه به بخش مرکزی دستگاه وصل است.
 
اپل در حال بررسی ایده تحولی در طراحی قاب آیفون و آیپدها است

در نقشه‌های اپل، این حلقه شبیه لبه بیرونی ناهمواری است که در برخی از درایوهای SSD خارجی قابل حمل استفاده می‌شود. با اتصال به دستگاه لولا می‌شود و عملاٌ به یک استند - یا به طور بالقوه به یک دستگیره - تبدیل می‌شود.
 
این حلقه همچنین می‌تواند به صورت قطعات جداگانه تبدیل شود تا هر قطعه از آن از گوشه قابل چرخاندن شده و به پایه‌ای جداگانه تبدیل شود و به‌صورت عمودی بدون هیچ گونه تکان خوردنی بایستند.
 
با توجه به توضیحات این پتنت، این اتصال همچنین حلقه را قادر می‌سازد تا اجزای دیگر مانند باتری را در خود جای دهد، اگرچه می‌تواند شامل انواع دیگر سخت‌افزار مانند دوربین یا سایر المان‌های ورودی نیز باشد.

 
اپل در حال بررسی ایده تحولی در طراحی قاب آیفون و آیپدها است

در حالی که این ایده می‌تواند نوع جدیدی از پوشش برای دستگاه باشد، اما امکان قرار گرفتن باتری یا حتی اجزای دوربین در این بخش ضربه‌گیر سبب می‌شود که اپل بتواند این حلقه را به عنوان بخشی از طراحی محوری دستگاه بگنجاند.
 
در این صورت امکان کاهش ضخامت کلی دستگاه نیز فراهم می‌شود، زیرا باتری از مکان فعلی خود در پشت نمایشگر آیپد خارج می‌شود و این فضا آزاد خواهد شد.
 
این پتنت به نام شش مخترع، از جمله پل ایکس وانگ همچنین کیت جی هندرن، به ثبت رسیده است. کارهای مرتبط قبلی او شامل طراحی بالقوه صفحه کلیدی شبیه به سرفیس مایکروسافت برای آیپد پرو بوده است.
 
کد مطلب: 73748
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام