۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰

تشریح ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE) ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۲

ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ و در حضور بازدیدکنندگان تشریح شد.
تشریح ویژگی‌های سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE) ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۲

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، با برقراری تماس تصویری بر بستر نسل‌چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن اصلی (۳۸) بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ویژگی‌های این سرویس برای مشترکان ایرانسل تشریح شد.

این سرویس به مشترکان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نصب برنامه‌های جانبی و تنها بر بستر شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه، تماس تصویری درون‌شبکه‌ای برقرار کنند.

برای اینکه مشترکان بتوانند از سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE) در شبکه ایرانسل بهره‌مند شوند، کافی است گوشی تلفن‌همراه‌ طرف مبدا و مقصد، از این سرویس پشتیبانی کند.

تنظیمات مربوط به سرویس (ViLTE) در گوشی‌های مختلف، متفاوت است و مشترکان نیاز است قبل از اقدام برای استفاده از این سرویس، تنظیمات آن را فعال کنند.

 


هنگام استفاده از سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، شبکه نسل چهارم ثابت می‌ماند و بدون افت سرعت اینترنت، مشترکان می‌توانند از سایر برنامه‌های نیازمند مصرف اینترنت در تلفن‌همراه خود استفاده کنند.

در پی ابلاغ مصوبه شماره یک جلسه ۳۴۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۱ در خصوص ارائه خدمت مکالمه ویدیویی، ایرانسل این سرویس را به مشترکان خود ارائه کرد و امروز در سومین روز نمایشگاه الکامپ که نخستین نمایشگاه پس از عرضه این سرویس محسوب می‌شود، ویژگی‌های آن برای مخاطبان نمایشگاه تشریح شد.

هزینه استفاده از سرویس تماس تصویری بر بستر نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، بر اساس دقیقه و با تعرفه تعیین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، محاسبه می‌شود. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی می‌کند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.
کد مطلب: 73492
برچسب ها: الکامپ ایرانسل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام