۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۲

چه میزان از کاربران اندروید به آیفون مهاجرت می‌کنند؟

ایتنا - اپل در جذب کاربران بسیار موفق‌تر از گوگل عمل کرده و تعداد بیشتری را از اندروید به iOS کشانده است!
چه میزان از کاربران اندروید به آیفون مهاجرت می‌کنند؟

مؤسسه تحقیقاتی CIRP، ماه گذشته با انتشار گزارشی در سایت اصلی خود، به بررسی  میزان درباره مهاجرت کاربران اندروید به آیفون و بالعکس پرداخت.  

به گزارش ایتنا و به نقل از 9to5mac، داده‌های این گزارش حاکی از این است که مهاجرت کاربران از اندروید به آیفون به بالاترین میزان در پنج سال اخیر رسیده است. البته در این گزارش، میزان مهاجرت کاربران آیفون به اندروید، ذکر نشده است اما نکته جالب توجه، بازاریابی موفق اپل است!
بدین معنی که اپل در جذب کاربران بسیار موفق‌تر از گوگل عمل کرده و تعداد بیشتری را از اندروید به iOS کشانده است!

 


CIRP گزارش جدید خود را با عنوان "اپل به اندروید و اندروید به اپل - آیا مردم واقعاً تغییر می کنند؟" را منتشر کرد. 

موسسه تحقیقاتی CIRP از داده‌های خود از مارس 2022 تا 2023 (در بازه زمانی یک‌ساله) دریافت که 15 درصد از کاربران جدید آیفون، از اندروید آمده‌اند. و بر مبنای این گزارش، 14 درصد از خریداران آیفون، از اندروید در ایالات متحده هستند.

بر اساس داده‌های CIRP، اپل مشتریان وفادارتری را نیز دارد! در واقع این گزارش تایید می‌کند که اپل، توانایی بیشتری برای حفظ مشتریان و کاربران خود داشته است. این گزارش نشان داد  iPhone/iOS ، نرخ ۹۴ درصدی از کاربران فعلی بازار جهانی را تشکیل می‌دهند که برای گوشی هوشمند بعدی خود نیز از آیفون استفاده می‌کنند.

14 درصد از کاربران آیفون از دستگاه‌های اندرویدی به iOS مهاجرت می کنند. 4 درصد از کاربران اندروید از آیفون مهاجرت می‌کنند. 

در انتهای گزارش،CIRP تاکید می‌کند که آیفون و اندروید، هر دو کاربران وفادار مخصوص به خود را دارند، اما در یک مسابقه فقط یک برنده وجود دارد - و آیفون برنده این مسابقه است.
کد مطلب: 73336
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام