۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰

نمایشگرهای بزرگتر 6.3 اینچی و 6.9 اینچی اختصاص به آیفون 16 پرو و پرو مکس خواهد داشت

ایتنا - با این سایزهای تقریباً 6.3 و 6.9 اینچی، اندازه نمایشگر بزرگ‌تر برنامه‌ریزی‌شده برای آیفون 16 پرو و پرو مکس، بزرگترین صفحه‌نمایش‌هایی خواهند بود که اپل تا به امروز معرفی کرده است.
آیفون 16 پرو و پرو مکس مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی خواهد بود
اپل قصد دارد در سال 2024 اندازه نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی را برای آیفون 16 پرو و پرو مکس معرفی کند، اما تغییر اندازه صفحه‌نمایش به مدل‌های پرو محدود خواهد شد. انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد آیفون 16 دارای همان اندازه‌های نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی باشند که اپل در چند سال گذشته از آن استفاده کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مک‌رومرز، این اطلاعات را راس یانگ، تحلیلگر حوزه نمایشگر، منتشر کرده است که غالباٌ اخبار دقیقی در مورد برنامه‌های اپل منتشر می‌کند. یانگ گفت که مدل‌های پرو دارای اندازه‌های نمایشگر بزرگ‌تری خواهند بود و تأیید کرد که این صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر منحصر به سری Pro خواهند بود و گوشی‌های ارزانتر (آیفون 16 و 16 پلاس) به این سایزها تجهیز نخواهند شد.
 

به گفته یانگ، اندازه نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی قطعی شده است و اطلاعات بیشتری در مورد این سایزهای خاص در کنفرانس «هفته نمایشگر» در 23 مه در لس‌آنجلس ارائه می‌شود.
 
با این سایزهای تقریباً 6.3 و 6.9 اینچی، اندازه نمایشگر بزرگ‌تر برنامه‌ریزی‌شده برای آیفون 16 پرو و پرو مکس، بزرگترین صفحه‌نمایش‌هایی خواهند بود که اپل تا به امروز معرفی کرده است. آیفون 14 پرو و پرو مکس دارای اندازه‌های نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی هستند که اندازه‌های مورد انتظار برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس امسال نیز هستند.
 
تغییر اندازه صفحه نمایش به گمانه‌زنی دامن می‌زند که احتمالاٌ در آیفون 16 پرو و پرو مکس می‌توان تغییرات در طراحی، کاهش حاشیه‌ها یا هر دو را مشاهده کرد.
 
کد مطلب: 72975
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام