۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

آیفون 12 بدون لوازم جانبی ولی گران‌تر عرضه خواهد شد

ایتنا - آیفون 12 بزرگترین جهش اپل از جنبه نوآوری خواهد بود. انتظار می‌رود که در آن از نمایشگر 120 هرتز ProMotion آیپد پرو و همچنین سنسور لیدار آن برای ARCore استفاده شود.
آیفون 12 بدون لوازم جانبی ولی گران‌تر عرضه خواهد شد
سامسونگ قصد دارد سپتامبر را با یک بمب خبری شروع کند: معرفی گلکسی زد فولد 2. ولی سپتامبر به طور سنتی ماه اپل هم بوده است. با این حال، به دلایلی، آیفون 12 ممکن است تا حدود اکتبر رونمایی نشود که در این‌صورت این خبری بد برای کسانی خواهد بود که با محدودیت بودجه مواجهند. البته ظاهرا اپل در حال تلاش است تا هر کاری که از دستش بر می‌آید برای جبران هزینه‌ها انجام دهد ولی باید ماند و دید که این تلاشها کافی خواهد بود با نه.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، آیفون 12 بزرگترین جهش اپل از جنبه نوآوری خواهد بود. انتظار می‌رود که در آن از نمایشگر 120 هرتز ProMotion آیپد پرو و همچنین سنسور لیدار آن برای ARCore استفاده شود. با این حال، ویژگی خبرساز آن 5G خواهد بود، که از این نظر در میان دستگاههای اپل اول مورد به شمار می‌رود. 
 
البته 5G قابلیتی پرهزینه است، حتی بر روی ارزانترین چیپستها، و پیشبینی می‌شود که سری آیفون 12، که همگی دارای قابلیت 5G خواهند بود، به این علت با افزایش قیمت مواجه شوند. با این حال، برای کمک به پایین نگه داشتن قیمتها، گفته می‌شود که اپل تصمیم گرفته تا آیفون 12 را بدون هرگونه شارژر یا ایرپاد سیمی عرضه کند، که بدین ترتیب فقط کابل لایتنینگ و خود گوشی در داخل جعبه محصول وجود خواهد داشت. این موضوع را وبسایت TrendForce نیز تایید کرده است.

  
 
این شرکت آنالیز بازار قیمت‌های احتمالی سری آیفون 12 را منتشر کرده که خیلی دلگرم‌کننده نیستند. با وجود حذف لوازم جانبی فوق‌الذکر، مدل پایه آیفون 12 از قیمت 699 به 749 دلار تبدیل خواهد شد و قیمت آیفون 12 پرو مکس نیز از 1149 دلار به 1199 دلار در مشخصات پایه می‌رسد. در مقام قیاس باید گفت که آیفون 11 به قیمت 699 دلار عرضه شد و آیفون 11 پرو مکس 1099 دلار قیمت داشت.
 
آیفون‌های اپل همیشه دارای قیمت‌های بالایی داشته‌اند ولی چنین قیمت‌هایی ممکن است امسال زیاد از حد به نظر برسد. البته همچنان فروش آیفونها خوب خواهد بود ولی تاخیرها در عرضه و تردید خریداران بالقوه درباره چنین قیمت‌هایی ممکن است موجب تاخیر در دستیابی به سود نه تنها برای اپل بلکه همچنین برای شرکایش شود.
 
کد مطلب: 62145
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام