۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷

استلار ارزی با امنیتی بینظیر و تکنولوژی پیشرفته

در دنیای کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال بسیار زیادی با هدف گذاری های متفاوت وجود دارد. علاقمندان به متاورس، معامله گران و تریدرها، با شناسایی رمز ارزهای آینده دار و سرمایه گذاری روی آنها، به سودهای هنگفتی می رسند.
استلار ارزی با امنیتی بینظیر و تکنولوژی پیشرفته
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



استلار یکی از معتبرترین، ایمن ترین و آینده دارترین ارزهای دیجیتال بازار است که بسیاری از سرمایه گذاران قدیمی با آن آشنا هستند. این ارز دیجیتال، با نماد XLM در اکثر صرافی های معتبر قابل معامله است. پیشنهاد می کنیم اگر به دنیای متاورس علاقمند هستید یا قصد سرمایه گذاری در آن را دارید، این نوشته که در خصوص یکی از بهترین رمز ارزهای بازار یعنی XLM است را از دست ندهید. ما در این نوشته قصد داریم به بررسی پیش بینی آینده ارز استلار پرداخته و بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش آن را معرفی کنیم.
 

استلار چیست؟


استلار یک پروتکل پرداخت ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین که در سال 2014 توسط Joyce Kim و Jed McCaleb تاسیس شد. استلار یک پروتکل غیرمتمرکز و همتا به همتا است که میان بانک ها، شرکت ها و افراد ارتباط برقرار می کند و این امکان را به آنها می دهد که انواع ارز دیجیتال ارسال و معامله کنند. XLM توکن بومی و اساس شبکه استلار است.
اکثراً از رمز ارز XLM جهت پرداخت هزینه تراکنش ها استفاده می شود؛ اما می توان از آن برای تبدیل پول نیز استفاده کرد. شبکه استلار می تواند ارز را به توکن XLM تبدیل کرده و سپس به ارز درخواستی تبدیل کند؛ کاربران می توانند برای تبدیل ارزها از XLM استفاده کنند.
 
پیش بینی آینده استلار

بلاکچین Stellar


بلاکچین این رمز ارز ، یک شبکه مبتنی بر پروتکل stellar است که برای پرداخت های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. این شبکه شامل مجموعه ای از نودها است که با استفاده از یک پروتکل مشترک، تراکنش های مالی را بین یکدیگر انجام می دهند. در بلاکچین استلار، هر تراکنش برای تایید و ثبت، از یک الگوریتم توافق مبتنی بر مبدل های توکن XLM بهره می گیرد. به لطف این بلاکچین، کاربران می توانند تراکنش های مالی داخلی و بین المللی خود را با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت انجام دهند.
 

کاربرد و اهداف استلار


Stellar با هدف ایجاد یک شبکه پرداخت دیجیتال سریع، امن و کم هزینه برای انجام تراکنش های مالی بین کشورها توسعه یافته است. از جمله سایر اهداف این شبکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
   - تسهیل در انتقال و تبادلات ارز دیجیتال؛ به عنوان مثال امکان انتقال مستقیم بیت کوین به اتریوم در آن وجود دارد.
   - امکان صدور توکن های دیجیتال برای سازمان ها و شرکت ها.
   - ایجاد یک زیرساخت بلاکچینی با امنیت بالا و قابلیت مقیاس‌پذیری برای برنامه های متنوع، از جمله صدور، پرداخت و انتقال دارایی های دیجیتال.
 
قیمت لحظه ای استلار
 

پیش بینی آینده ارز استلار


پیش بینی آینده ارز استلار به دلایل مختلفی متفاوت باشد. در حال حاضر، با توجه به اینکه Stellar یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ ترین ارزهای دیجیتال در بلاکچین است، اکثر کارشناسان و معامله گران این حوزه، آینده درخشانی برای آن پیش بینی می کنند. هزینه کم و سرعت بالا تراکنش ها و همچنین مقیاس پذیری بالا آن، از جمله دیگر مزایای این ارز دیجیتال است که جایگاه آن در متاورس را تثبیت می کند.
اگر این دارایی به هدف اصلی خود، یعنی تسهیل تراکنش های بین المللی برسد، به یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال تبدیل می شود.
 

پیش بینی آینده قیمتی XLM تا سال 2030


تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به تحلیل تکنیکال، اخبار فاندامنتال، اهداف و کاربرد استلار، آینده آن را تخمین زده‌اند. تحلیل گران انتظار دارند با توجه به روند کلی بازار، قیمت این ارز تا پایان سال 2024  به 0.34 دلار و تا پایان سال 2025 به 0.5 دلار برسد. در پیش بینی آینده ارز استلار، کارشناسان معتقدند که بین سال 2025 تا 2030 همچنان روند صعودی حفظ می شود، طوری که تا پایان 2030 قیمت آن به 3 دلار می رسد.
 
خرید و فروش استلار

خرید، فروش و قیمت لحظه ای استلار


حال که با ارز دیجیتال  استلار، اهداف، آینده قیمتی و کاربرد آن آشنا شدید، قصد داریم در ادامه یک صرافی معتبر ایرانی برای خرید و فروش آن به شما معرفی کنیم. با توجه به تحریم ها و سختی شرایط احراز هویت در صرافی های خارجی، بهتر است یک صرافی معتبر ایرانی را برای معادلات ارزی خود انتخاب کنید.
صرافکس یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و مشاهده قیمت لحظه ای استلار و بیش از 100 رمز ارز را برای شما فراهم می سازد. در پلتفرم قدرتمند صرافکس، خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال به صورت فوری انجام می شود. برای خرید و فروش استلار و سایر رمز ارزها، ابتدا باید در صرافکس ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت که به صورت فوری انجام می شود را سپری کنید.
لازم به ذکر است در پلتفرم صرافکس، شما می توانید نمودار و قیمت لحظه ای استلار را مشاهده کرده و با استفاده از ابزارهای تحلیل (اندیکاتورها و اسیلاتورها) آینده قیمتی این رمز ارزها تخمین بزنید. در پایان پیشنهاد می کنیم برای مطالعه درباره دانستنی ها و اخبار کریپتوکارنسی و بازار ارزهای دیجیتال به https://sarrafex.com مراجعه کنید.
 
کد مطلب: 72625
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام