۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۴

دستور وزیر ارتباطات برای برخورد با مقصرین احتمالی ارسال «پیام هشدار زلزله»

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ارسال «پیام هشدار زلزله» دستور پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین احتمالی را داد.
دستور وزیر ارتباطات برای برخورد با مقصرین احتمالی ارسال «پیام هشدار زلزله»


در پی خطای انسانی بخش تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول در فعال کردن سامانه هشدار و ارسال «پیام هشدار زلزله» برای تعدادی از مشترکین این اپراتور در شهر تهران و ایجاد نگرانی برای برخی از هموطنان، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دستور پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین احتمالی را داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حوالی ظهر امروز، در گوشی تلفن همراه برخی از مشترکین همراه اول در شهر تهران، پیامی مبنی بر وقوع زلزله و لزوم بیرون رفتن سریع از منزل و محل کار ارسال شد که موجب نگرانی برخی از هموطنان عزیز شد که بررسی اولیه نشان می دهد این اتفاق ناشی از خطای بخش تحقیق و توسعه شرکت همراه اول در حین تست «سامانه هشدار» بوده است.

به دنبال انتشار این خبر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم طی یک اطلاعیه‌ای هک شبکه تلفن همراه کشور را تکذیب کرد. بر این اساس، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر گونه هک شبکه تلفن همراه کشور را تکذیب کرد و افزود وضعیت شبکه تلفن همراه کشور به صورت دائم توسط مراکز پایش امنیت اپراتورها و وزارت ارتباطات مورد پایش قرار می‌گیرد و هیچ گونه شواهدی مبنی بر هک این شبکه وجود ندارد و ادعاهای مطرح شده در حال بررسی است.
کد مطلب: 70878
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام