۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹

در بازار پوشال کولر چطور به قله ها برسیم؟

در ابتدا باید با دقت انتخاب کنیم و زمان بندی معاملات را هماهنگ قرار بدهیم و بر اساس قوانین این صنف رشد خود را برنامه ریزی کنیم.
در بازار پوشال کولر چطور به قله ها برسیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در ابتدا باید با دقت انتخاب کنیم و زمان بندی معاملات را هماهنگ قرار بدهیم و بر اساس قوانین این صنف رشد خود را برنامه ریزی کنیم.

 

پوشال کولر 3500


یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان استفاده از کولرهای ابی باید به ان توجه کنیم تمیز کردن مداوم این نوع کولر است تا پوشال کولر3500  و موتور کولر عمر بالاتری داشته باشند اما یک سوال مهم در تمیز کردن این کولرها این است که چگونه پوشال کولر را تمیز کنیم ؟ یا این که روش صحیح تمیز کردن پوشال و بخشهای مختلف کولر چگونه است؟
به طور ساده بهترین روش که باعث می شود کولر شما به خوبی کیفیت روز اول برای شما کار کند به این صورت است که دریچه کولر را باز کنیم، پوشالها را باز کنیم، تمام بدنه را بشوریم، قطعات داخل کولر مانند موتور را روغن کاری کنیم، پمپ ال را بررسی کنیم،دینام را کنترل و بررس کنیم، تسمه را بررسی و در صورت پوسیدگی تسمه کولر را تعویض کنید.

 

پوشال سلولزی کولر


یکی از تولیدیهایی که در حوزه ساخت پوشال سلولزی کولر می باشد شرکت البرز می باشد که در کنار کارخانه های دیگر با تمام قدرت به تولید این محصول پرداخته و حتی صادرات هم انجام می گیرد، این صنعت در یکی دو دهه که وارد زندگی ایرانیان گشته است به سرعت رشد و نمو پیدا کرده و با خرید این پوشالها هم در مصرف آب صرفه جویی می شود و هم خنکی بیشتری را در فصل گرما خواهیم کشید. در حقیقت خیلی از افرادی که امروزه از این پوشالها خریداری می کنند بسیار راضی می باشند به دلیل این که این پوشالها با دوامی که دارند عمر نسبتا زیادی را تجربه می کنند و با توجه به این موضوع که برخی شهرها مانند قم آب شوری دارد پوشالها شوره می بستند اما با وجود پوشالهای و پوشال سلولزی کولر امکان شوره بستن کاهش می یابد اگرچه این موضوع هنوز اثبات نشده است اما در حد یک فرضیه می باشد. مجموعه نام آشنای ما سالها در زمینه فروش انواع پوشالهای معمولی و سلولزی فعالیت دارد و با تمام تلاش خود به این موضوع اشاره دارد که می بایست کیفیت بسیار بالایی را وارد بازار نمود و همچنین ارزان ترین محصولات را به بازار عرضه کرده که خوشبختانه توانسته ایم این امر را بجا آوریم.
 

پوشال کولر


پوشالهای نو کولر را ببندید و برزنتهای کولر را کنترل کنید تا کولری به خوبی کولر تازه خریداری شده برای شما کار کند. البته حتما در زمان تمیز کردن به قطع بودن برق کولر توجه کنیدو به خاموش بودن کولر اطمینان نکنید زیرا باعث برق گرفتگیهای بسیار بدی می شود و به دلیل رسانا بودن آب بسیار ممکن است با کوچکنید روزنه و لختی سیم باعث برق گرفتگی شود.
آب به قسمت پوشال می رود، پوشالها را خیس میکند و با استفاده از فن کولر باعث خنکی می شود. خرید و فروش این نوع دستگاه خنک کننده در فصلهای گرم سال رونق بسیاری دارد چرا که افراد برای تهویه هوا و به عنوان یک سیستم خنک کننده قوی از آن استفاده می‌ کنند. حال چند ویژگی این‌ نوع پوشال کولر را بررسی می کنیم. بهترین و‌ مناسب ترین پوشالها از جنس چوب درختان تیره بید، سپیدار و یا صنوبر ساخته می شود. چوب این درختان قادر به جذب مقادیر بسیاری آب است و به همین دلیل اغلب از آنها استفاده می کنند.
 
کد مطلب: 70414
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام