۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۰

فرمول «شروع عالی برای روز» ابداع شد!

ایتنا - یک روال عالی شامل بیدار شدن در ساعت ۶:۴۴ دقیقه صبح، بیرون آمدن از رختخواب از رختخواب در ساعت ۷:۱۲ دقیقه، ۲۱ دقیقه ورزش‌کردن، ۱۰ دقیقه دوش گرفتن و بعد اختصاص ۱۸ دقیقه برای صرف صبحانه است.
فرمول «شروع عالی برای روز» ابداع شد!

دانشمندان فرمول بسیار ویژه «شروع عالی» روز را ابداع کرده‌اند.

دکتر آن ماری ایمافیدون، ریاضیدان و رئیس منتخب انجمن علمی بریتانیا، داده‌های جمع‌آوری شده از نظرسنجی دو هزار نفر در بریتانیا را تجزیه‌وتحلیل کرد تا فرمولی برای روال جاری صبحگاهی بیابد.

بر اساس پاسخ‌های این نظرسنجی، یک روش عالی شامل بیدار شدن در ساعت ۶:۴۴ دقیقه صبح، بلند شدن از رختخواب در ساعت ۷:۱۲ دقیقه، ۲۱ دقیقه ورزش‌کردن، ۱۰ دقیقه دوش گرفتن و بعد ۱۸ دقیقه برای صرف صبحانه است.

این پژوهش که با حمایت مالی شرکت اسپشیال کی کرانچی اوت گرانولا انجام شد، دکتر ایمافیدون را به یک فرمول ریاضی رساند که به آدم‌ها کمک می‌کند هر روز «از دنده راست» از رختخواب خارج شوند.

اول، زمان صرف صبحانه را دو برابر کنید.

بعد تعداد دقایقی را که ورزش می‌کنید و دوش می‌گیرید با هم جمع کنید.

سپس، تعداد ساعت‌های خواب شب قبل را از ۸ ساعت بهینه توصیه‌شده کم کنید.

بعد تفاوت زمانی بین موقعی که از رختخواب بیرون می‌آیید و ساعت ۷:۱۲ دقیقه صبح را محاسبه کنید.
 

زمان صرف صبحانه، دوش گرفتن و ورزش را تقسیم بر زمان خواب و بیدار شدن کنید.

در آخر، تعداد دقایقی که برای انجام سایر فعالیت‌های صبحگاهی مثل آماده شدن تا حل جدول کلمات متقاطع صرف می‌کنید را با هم جمع کنید.

این عدد را تقسیم بر دو کنید تا به یک مقدار عددی برسید- آن عدد بر حسب دقیقه مدت زمان ایده‌آلی است که باید برای برنامه صبحگاهی‌تان صرف کنید.

اگر عدد به دست آمده از فرمولی که در بالا گفته شد بیش از ۳۷ بود، روال صبحگاهی شما برای شادی بهینه شده است. او گفت در غیر این صورت به‌احتمال زیاد از «دنده چپ» بلند می‌شوید.

منبع: ایندیپندنت
کد مطلب: 69313
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام