۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴

فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق علت قطعی اینترنت

ایتنا - از حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود که هم‌اکنون این اختلال برطرف شده است.
فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق علت قطعی اینترنت

بر اساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال در شبکه اینترنتی برخی مناطق تهران با پیگیری‌های کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر بر طرف شد.

به گزارش ایتنا از مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، صبح امروز بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف و در حال حاضر تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمده است.

از حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود که هم‌اکنون این اختلال برطرف شده است.
کد مطلب: 69229
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد ، امروز بسیاری از کشورها در حال توسعه امکانات خارج از کره زمین هستند ، پایگاه های تحقیقاتی در ماه می سازند ، ظرفیت های اینترنت خود را افزایش می دهند ، اما ما آنچنان در گرفتاری های بیهوده غرق شده ایم که پیشرفت و راههای رسیدن به آینده ای بهتر و همتراز با کشورهای پیشرفته کاملا فراموش شده ، و یا شاید به نوعی به جبر فراموشی تحمیل شده ، همه تلاش در ارتباطات گسترده با جهان برای حصول علم دارند و در اینجا برخی با طرح های مختلف و به بهانه های واهی و در راستای حفظ موقعیت شغلی و منافع شخصی سعی در محدودیت اینترنت دارند ، و قطعی های اینچنین را به نوعی توجیه می کنند ، با این شیوه ها راه مان به کجا ختم میشود؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
برخی فکر می کنند محرومیت عمومی از ارتباطات بین الملی و خارج از کشور ، مدیریت جامعه را راحت و امکان پذیر می کند ، در حالی که این روال نه تنها مدیریت و نظارت را با مشکلات بیشمار روبرو خواهد کرد ، بلکه در نهایت موجب قطع کامل ارتباط مردم با مسئولین و مدیران کلان جامعه خواهد شد که سرانجام به یک فروپاشی منجر میشود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام