۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

آموزش: روش متصل کردن یک کنترلر PS5 به آیفون

ایتنا - متصل کردن کنترلر PS5 به آیفون یا آیپدتان فرایندی بسیار ساده دارد، و در تنها چند مرحله می‌توانید آن را انجام دهید
آموزش: روش متصل کردن یک کنترلر PS5 به آیفون
علاقه‌مندان سرویس گیمینگ اپل آرکید احتمالاً اگر بدانند که کنترلر PlayStation 5 DualSense رسما توسط اپل پشتیبانی می‌شود به وجد خواهند آمد. برای آنهایی که شناختی از این سرویس ندارند لازم به ذکر است که اپل آرکید یک سرویس اشتراک 4.99 دلاری است که کتابخانه عظیمی از بازی‌های ویدئویی را برای آیفون‌ها، آیپدها و اپل تی‌وی باکس‌ها در نقاط مختلف جهان قابل دسترسی می‌کند – و همانگونه که قبلاً خاطرنشان کردیم، این یکی از بهترین اتفاقات ممکن برای گیمینگ موبایل است. اتفاقاً، کنترلر DualSense بهترین رخداد دنیای کنترلرها است، از اینرو جای شگفتی نیست که این دو چنین تطابق طبیعی با هم دارند.

اگر هنوز اطلاع ندارید بهتر است بدانید که متصل کردن کنترلر PS5 به آیفون یا آیپدتان فرایندی بسیار ساده دارد، و در تنها چند مرحله می‌توانید آن را انجام دهید، که در این مطلب ایتنا و به نقل اسلش‌گیر به آن پرداخته شده است.
 
به منظور سینک کردن (همگامسازی) کنترلر DualSense با آیفون‌تان به منظور استفاده با Apple Arcade (یا هر گیم سازگار دیگری)، لازم است تا یک فرایند ساده را بر روی دستگاه جانبی و آیفون یا آیپدی که برای سینک کردن با کنترلر DualSense در نظر دارید انجام دهید.
 

1. دکمه‌های Capture و Home را بر روی کنترلر DualSense فشار داده و به مدت چند ثانیه نگه دارید تا زمانی که LED آبی کنترلر به طور مداوم چشمک بزند. ما این دو دکمه را در تصویر بالا نشان داده‌ایم.
 

2. در آیفون یا آیپدتان به منوی Settings و سپس به Bluetooth بروید؛ در آنجا شما خواهید دید که کنترلر DualSense شما آماده اتصال به دستگاه اپل‌تان ذیل بخش Other Devices است.
 
3. روی DualSense Wireless Controller زیر بخش My Devices بزنید و منتظر بمانید تا گوشی و کنترلر با هم جفت شوند. وقتی این دو به هم متصل شدند، ال‌ای‌دی DualSense به رنگ قرمز پیوسته تبدیل خواهد شد، و به عنوان Connected ذیل My Devices لیست خواهد شد.
وقتی دستگاه اپل شما به کنترلر DualSense متصل شد همه قابل اتصال به آن خواهد ماند – فقط کافیست که کنترلر DualSense در حالت بلوتوث باشد.
 
کد مطلب: 68472
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام