۲
۰
plusresetminus
شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۰
یک نماینده مجلس:

در زمینه اینترنت در حال حرکت به سمت انحصار هستیم

ایتنا - ابوالفضل ابوترابی: در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که می‌توانیم کاهش دهیم.
در زمینه اینترنت در حال حرکت به سمت انحصار هستیم

نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن اینترنت با حداقل قیمت، گفت: متاسفانه مانند صنعت خودروسازی که به نوعی انحصار ایجاد شده است در زمینه اینترنت نیز در حال حرکت به سمت انحصار هستیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ابوالفضل ابوترابی  درباره افزایش بهای اینترنت با بیان اینکه «امروز اینترنت و فضای مجازی بخشی از زندگی مردم را تشکیل می‌دهد»، اظهار کرد: در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که می‌توانیم کاهش دهیم.

وی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن اینترنت با حداقل قیمت خاطر نشان کرد: باید سرمایه‌گذاران بزرگی مانند بنیاد مستضعفان که نگاهی ملی دارند، به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه زیرساخت فضای مجازی وارد شوند. متاسفانه مانند صنعت خودروسازی که به نوعی انحصار ایجاد شده است در زمینه اینترنت نیز در حال حرکت به سمت انحصار هستیم؛ اگر انحصار ایجاد شد، کیفیت ارایه خدمات اینترنت کاهش و قیمت افزایش خواهد یافت.

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر اینکه موضوع افزایش بهای اینترنت هیچ ربطی به طرح صیانت ندارد، گفت: از اینکه افزایش بهای اعمال شده بر اساس ضوابط قانونی بوده یا نه اطلاعی ندارم اما قطعاً کمیسیون مربوطه در مجلس در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
کد مطلب: 68304
نام شما
آدرس ايميل شما


عبدالله
feedback
Kyrgyzstan
سلام
این ترنت کی آزاد بوده مگر؟ تا بسوی انحصار روَد!
feedback
Iran, Islamic Republic of
«در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که می‌توانیم کاهش دهیم.»
شاید معیشت به نوعی در ارتباط با توان ادامه زندگی و زیستن و زنده ماندن باشد ، به عبارتی از قدیم گفتن : « گر بدستت تیغ تیزی داد روزگار - هر چه میخواهی ببر ولی نبر نان کسی»
امید که موضوع معیشت برای همه نمایندگان بزرگوار مد نظر باشد و فقط آسایش آقازاده ها و خریدهای تجملی شان مد نظر نباشد. انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام