۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵

تکنولوژی جدید کامپیوتر آل این وان Dell Wyse 5470

آل این وان دل وایز 5470، کامپیوتری همه کاره و از نوع تین کلاینت است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر قدرت، کاربران را راضی نگه می‌دارد تا  آن را یک وسیله کارآمد در محیط کار یا خانه تلقی کنند.
تکنولوژی جدید کامپیوتر آل این وان Dell Wyse 5470
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


فهرست مطالب
   - معرفی آل این وان Dell Wyse 5470 
   - مزایای استفاده از آل این وان Dell Wyse 5470   
   - صفحه نمایش با بهترین کیفیت
   - آل این وان برای چه افرادی مناسب است؟
   - جمع‌بندی

 

معرفی آل این وان Dell Wyse 5470  


آل این وان Dell Wyse 5470 یکی دیگر از محصولات برند نام آشنا و پرطرفدار دل است که تمامی تجهیزات آن سخاوتمندانه در یک سیستم جمع شده تا یک محصول با کیفیتی و مقرون‌به‌صرفه را به بازار عرضه کند. کمپانی دل یکی از ابر شرکت‌های تولیدکننده سیستم‌های کامپیوتری در جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد.
تین کلاینت Dell Wyse 5470، کامپیوتری از نوع آل این وان است که طراحی مدرنی دارد و محبوبیت زیادی را نیز در بین کاربران پیدا کرده و در بسیاری از ادارات و حتی منازل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محبوبیت به‌دلیل یکپارچه بودن این کامپیوتر بدون کیس است چرا که با تهیه یک All in One یا همان کامپیوتر همه‌کاره، کاربر دیگر نیاز به خرید مجزای مانیتور، کیس و متعلقات و ... ندارد. آل این وان دل وایز 5470، کامپیوتری همه کاره و از نوع تین کلاینت است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر قدرت، کاربران را راضی نگه می‌دارد تا  آن را یک وسیله کارآمد در محیط کار یا خانه تلقی کنند. آل این وان دل 5470 به وسیله یک پایه ساده اما شیک روی سطح قرار می‌گیرد.
آل این وان Dell Wyse 5470 را باید یک سیستم جامع معرفی کرد که به شما این امکان را می‌دهد که هر فعالیتی را به وسیله آن انجام دهید.
 

مزایای استفاده از آل این وان


کامپیوترهای همه کاره، طوری طراحی شده‌اند که عملیات مربوط به کابل کشی در زمان نصب اولیه به آسانی انجام می‌شود و تمامی افراد با دانش کم فنی می‌توانند کامپیوتر همه کاره را نصب و راه اندازی کنند. از بین رفتن در هم ریختگی سیم‌های کابل در کامپیوتر All In One ، یکی از مزایای این نوع کامپیوترهاست. از مزایای آل این وان دل وایز 5470 نیز به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

- صفحه نمایش با بهترین کیفیت
آل این وان Dell Wyse 5470  مجهز به یک صفحه نمایش 23.8 اینچی ضد نور بوده که برای کاربران لذت‌بخش‌تر است زیرا می‌توانند تا حد زیادی خستگی چشم خود را کاهش دهند و در دراز مدت آسیبی به چشم وارد نمی‌کند. این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که برای کاهش میزان نور بازتاب شده از صفحه‌نمایش از فناوری Anti-Glare یا ضد انعکاس نور استفاده می‌کند.
با توجه به این که نورهای منعکس شده از مانیتور برای چشم‌ها خسته‌کننده است، صفحه‌نمایش این کامپیوتر بدون کیس به ویژگی ضد پرش تصویر و کاهش‌دهنده پرتوهای مضر آبی مجهز شده که کنتراست، رنگ‌ها و وضوح صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد.
همچنین مانیتور این آل این وان به منظور افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت نمایشگر مجهز به تکنولوژی IPS می‌باشد.

- طراحی بدون فن
کامپیوتر همه کاره Dell Wyse 5470 فاقد فن (Fanless) بوده و به دلیل همین ویژگی و طراحی خلاقانه فن لس بودن امکان کارکرد 24 ساعته در 7 روز هفته را برای کاربران فراهم می‌کند. به گونه‌ای که گرمای موجود در داخل دستگاه را بدون صدا و با صرف کمترین انرژی از سیستم خارج می‌کند. طراحی بدون فن، نقص‌های بسیاری را در دستگاه کاهش داده است و سبب افزایش طول عمر این کامپیوتر بدون کیس می‌شود.
 

- تجربه بصری لذت بخش
آل این وان Dell Wyse 5470 با چیپ گرافیک Onboard Intel UHD 600 graphics مخصوص مجهز شده است که کیفیت تصویر مطلوب FullHD را ارائه می‌دهد که این قابلیت تجربه فوق‌العاده‌ای از دیدن ویدیو و فیلم را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین دارای یک پورت  خروجی تصویر Display با کیفیت 4k است که می‌توان مانیتور ثانویه را به آن متصل کرد.

- رابط ارتباطی بالا
با توجه به اینکه امروزه اکثر جلسات بصورت آنلاین انجام می‌شود، وجود وبکم یک مگا پیکسلی با کیفیت HD روی این مانیتور برای برگزاری انواع ویدئو کنفرانس‌ها و کلاس‌های آنلاین و وبینارها بسیار ایده آل و بهینه است.

- ویژگی های ظاهری
آل این وان مجهز به سوپر شارژ درگاه USB است. در قسمت سمت چپ دستگاه قسمتی بنام usb power share وجود دارد که در کنار این پورت USB0 درج شده، به این معنی که کاربر می‌تواند دستگاه‌های جانبی از جمله موبایل را به این قسمت متصل کرده و شارژ نماید.
 

در خصوص بحث powering و مدیریت روشن شدن آل این وان دل وایز 5470 هم سه امکان منحصر به فرد برای کاربران در دسترس قرار دارد:
   - شاید به عنوان یک مسئول آی تی بارها شده که مجبور به نصب ویندوز روی چندین کیس یا لپتاپ بودید! که قاعدتا این کار خیلی وقت‌گیر و خسته کننده است. اگر ادمین شبکه یک مجموعه و یک سازمان هستید جالب است بدانید که آل این وان دل وایز 5470 این قابلیت را برای کاربران در بخش Powering به راحتی فراهم کرده و بخصوص برای کلاس‌های درسی و مراکز آزمون فراهم کرده است.
   - همچنین وجود قابلیت auto On time در این آل این وان جهت مراکز اداری و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی می‌تواند ویژگی قابل تأملی باشد.
   - و سومین ویژگی در بخش مدیریت روشن کردن سیستم که بسیار مورد استقبال کاربران قرارگرفته قابلیت AC Power می‌باشد که برای محیط‌های صنعتی و دوربین‌های مداربسته تجربه لذت بخشی است، این قابلیت مشخص می‌کند در صورت افت غیرعادی یا قطع برق، بعد از اتصال مجدد، سیستم چه رفتاری داشته باشد. به عنوان مثال بعد از اتصال مجدد برق، به صورت خودکار آل این وان را به حالت قبل بر‌می‌گرداند.

- آل این وان دل وایز 5470 دارای امکانات امنیتی بسیاری است که برای کاربرانی که مسائل امنیتی برایشان حائز اهمیت است می‌تواند قابل توجه باشد. برای مثال از طریق سیستم بایوس پیشرفته این آل این وان می‌توان پورت‌های ورودی و خروجی صدا، USB ها، دوربین و وبکم و وای‌فای را غیر فعال کنیم.

- پورت‌های چندگانه
این کامپیوتر بدون کیس مجهز به چندین USB مانند LAN، USB 2.0، USB 3،Display Port  است. تعداد زیاد و کاربردی بودن این پورت‌ها باعث شده تا آل این وان دل وایز 5470 یک کامپیوتر تجاری همه‌کاره باشد.
همچنین امکان فرمت هارد و حذف کلیه اطلاعات روی یک درایو رو به صورت Wipe on Next Boot برای کاربران فراهم شده است.
 


- پورت ورودی و خروجی صدا
یکی از مزیت‌های اصلی و مورد توجه کاربران در این ال این وان وجود اسپیکر داخلی در این کامپیوتر است که قرار گرفتن 2عدد اسپیکر داخلی 3وات درون این آل این وان یک گزینه ایده آل برای کاربران محسوب می‌شود. این کامپیوتر همه کاره همچنین دارای یک جک3.5 میلیمتری ورودی و خروجی صدا (کومبو) در کنار و یک خروجی 3.5 میلیمتری صدا در پشت دستگاه است.

 


 

آل این وان برای چه افرادی مناسب است؟


در حقیقت کامپیوتر All In One یک نوع مینی کیس، برای افرادی مناسب است که قصد دارند یک سیستم زیبا داشته باشند و همچنین فضای کمی نیز دارند. معمولاً کامپیوترهای همه کاره برای باز کردن صفحات وب، تولید و کاربرد در حوزه رسانه‌ها استفاده می‌شوند. شایان به ذکر است که این نوع کامپیوترها برای اجرای بازی‌ها مناسب نیستند. با توجه به این که آل این وان دل وایز 5470 هم در حالت تین کلاینت و هم در حالت زیروکلاینت قابلیت استفاده دارد برای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی و آژانس‌های هواپیمایی می‌تواند گزینه بسایر مناسبی باشد.

جمع‌بندی
آل این وان Dell Wyse 5470 از سری کامپیوترهای بدون کیس قدرتمند و قابل ارتقاء از محصولات دل است. این کامپیوتر بدون کیس مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای اینتل مدل J4105 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و 4مگابایت کش است و همچنین مجهز به حافظه DDR4  با قابلیت ارتقا تا 16 گیگا بایت می‌باشد که برای انواع کاربری‌های اداری، قدرت و سرعت بسیار مطلوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.
آل این وان دل وایز 5470 برای کاربرانی که مساله حجم و فضای ذخیره سازی اطلاعات و اجرای نرم افزارها و سیستم عامل خیلی اهمیت دارد دو پیشنهاد فوق العاده ارائه می‌دهد.

1- سرعت بالای ذخیره سازی به کمک حافظه‌های پرسرعت SSD SATA M.2 با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات از 16 گیگ تا 2 ترابایت
2- و حافظه ذخیره سازی از نوع eMMC برای نصب فریم ور THIN OS تا 16 گیگابایت برای پشتیبانی از آخرین نسخه Citrix، Horizon View و RDP

این کامپیوتر آل این وان حافظه مجزا گرافیکی ندارد و بهتر است اگر به دنبال کارهای سنگین گرافیکی هستید، مدل‌های دیگر این برند را انتخاب کنید. در نهایت این کامپیوتر یک انتخاب فوق‌العاده و به صرفه برای شما خواهد بود.
 
 
کد مطلب: 67942
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


faranak
feedback
Iran, Islamic Republic of
کامپیوتر های آل این وان خیلی کاربردی و کم جا هستند و مناسب ادارات و شرکت ها ی کم جا اند. شرکت دل سیستم های خوبی داره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام