۱
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶

افتتاح حساب پی پال وریفای شده با تخفیف‌های هیجان انگیز

در این شرایط نیز راه‌های امنی وجود دارد که می‌شود یک حساب ارزی اختصاصی درست کرد و با دنیا تبادلات ارزی انجام داد. در این مقاله در این باره می‌خوانیم.
افتتاح حساب پی پال وریفای شده با تخفیف‌های هیجان انگیز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در یکی از گروه‌های پاتوق متخصصین برنامه‌نویسی و فعالان حوزه آی‌تی، بحثی در خصوص عدم امکان افتتاح حساب بین المللی مانند پی پال برای کاربران ایرانی در جریان بود. بسیاری از این فریلنسرها قید دریافت پروژه و درآمد دلاری را تنها به دلیل نداشتن یک حساب بین المللی زده بودند. دلیل آن، تحریم‌های مالی علیه ایران است که کاربران ایرانی را از داشتن یک حساب ارزی محروم کرده است. اما به هر حال، در این شرایط نیز راه‌های امنی وجود دارد که می‌شود یک حساب ارزی اختصاصی درست کرد و با دنیا تبادلات ارزی انجام داد. در این مقاله در این باره می‌خوانیم.

چالش‌های‌ افتتاح حساب بین المللی در ایران
 فریلنسرهایی که با شرکت‌های خارجی کار می‌کنند احتمالا طعم تلخ نداشتن یک حساب بین المللی برای دریافت حقوق‌شان را تجربه کرده‌اند و بسیاری از آنها مانند اعضای همین گروه تلگرامی عطای آن را به لقایش بخشیده‌اند. بسیاری از آنها هم که به هزار و یک روش تغییر آی‌پی سعی در افتتاح حساب پی پال داشتند، با کوچک‌ترین ظنی که پی پال به آدرس ایرانی یا تغییر آی‌پی آنها برده، اکانت‌شان را مسدود کرده است. از اینجا به بعد هم که تلاش برای بازیابی اکانت و تایید هویت تعریف می‌شود، چالش سختی برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. پس چاره چیست: افتتاح حساب امن بین‌المللی با نیک پرداخت.
 

افتتاح حساب وریفای شده امن در ایران
اگر شما هم برای خریدهای بین‌المللی، دریافت درآمد ارزی فریلنسری و ارسال پول به خارج از کشور به مشکل خورده‌اید، ما یک راه حل امن برایتان داریم. تیم نیک پرداخت بیش از ۱۵ سال است که در حوزه پرداخت ارزی فعالیت می‌کند و پرداخت‌های بین‌المللی کسب‌وکارها و فریلسنرهای زیادی را از طریق پی پال انجام داده است. حالا نیک پرداخت به پشتوانه همین تجربه، سرویس افتتاح حساب پی پال وریفای شده را در قالب سه بسته متنوع ارائه کرده است تا هر ایرانی بتواند یک حساب ارزی امن و وریفای شده اختصاصی داشته باشد و با جهان تبادلات مالی برقرار کند.
جشنواره «من +۴۲۶ میلیون نفر» این امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید صاحب یک اکانت پی پال امن و وریفای شده شوید. در طرح ویژه افتتاح حساب نیک پرداخت که به مناسبت فرارسیدن سال نو همراه با تخفیف‌ ارايه می‌شود، شما امکان افتتاح حساب پی پال در سطح بیزینس و 3 بسته امن اختصاصی را خواهید داشت.

با افتتاح حساب پی پال در نیک پرداخت می‌توانید به راحتی از سایت‌های خارجی خرید کنید، درآمد ارزی خود را بدون چک و سفته و با قیمتی بالاتر نقد کنید و حساب خود را برای خرید از سایت‌های خارجی و استفاده از خدمات آنها شارژ کنید. ضمن اینکه در کنار تکمیل افتتاح حساب پی پال خود، در طول جشنواره نوروزی نیک پرداخت می‌توانید از تخفیف‌های هیجان انگیز و آیتم‌های تکمیلی مانند گیفت کارت اپل و ... بهره‌مند شوید.

آیا من هم می‌توانم در این جشنواره شرکت کنم؟
شما هم مخاطب این بسته‌های تخفیفی خواهید بود، اگر در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرد:
   - برای شمایی که صاحب کسب و کاری آنلاین هستید و نیاز به پرداخت و دریافت آنی و امن ارز دارید.
   - برای شمایی که از سایت‌های فریلنسری خارجی کسب درآمد دلاری دارید.
   - برای شمایی که احتیاج دارید به صورت آنی به تمام نقاط دنیا پول ارسال کنید.
   - برای شمایی که از سایت‌های خارجی کالا و خدمات می‌خرید.
   - برای شمایی که به دنبال نقد کردن حساب پی پال خود با بهترین و بالاترین قیمت هستید.
   - برای شمایی که کسب و کار آنلاین بین‌المللی دارید و می‌خواهید درگاه اختصاصی حساب پی پال در سایت شخصی خود داشته باشید.
 

مزایای افتتاح حساب امن پی پال در نیک پرداخت
نیک پرداخت به‌پشتوانه‌ی بیش از ۱۵ سال تجربه‌ در زمینه‌ی پرداخت ارزی به هر ایرانی کمک می‌کند که با افتتاح حساب پی‌پال امن بتواند با تمام کشورهای جهان تبادل ارزی بدون مرز داشته باشد. افرادی که افتتاح حساب پی پال خود را در نیک پرداخت انجام داده باشند از مزایایی چون نقد کردن پی پال با قیمتی بالاتر و بدون نیاز به چک و سفته برخوردار خواهند بود.
امنیت حسابی که نیک پرداخت برای شما باز می‌کند، با توجه به تجربه کاری نیک پرداخت در این زمینه دور از انتظار نیست. پشتیبانی خوب و مسئولانه کارشناسان این شرکت ۲۴ ساعته و به صورت تلفنی همراه شماست.
همچنین ارائه درگاه پرداخت ارزی پی پال با VPS اختصاصی یکی دیگر از این مزایاست. شما می‌توانید با آی پی غیرایرانی از احتمال مسدود شدن اکانت خود جلوگیری کنید.
در تمام مسیر افتتاح حساب پی پال، کارشناسان نیک پرداخت با مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود و حتی در صورت لیمیت شدن اکانت، مشاوره‌های تخصصی را برای بازگرداندن اکانت به شما ارايه خواهند داد.

فرصت افتتاح حساب امن پی پال را از دست ندهید
اگر شما هم علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره هستید، بهتر است هرچه زودتر نسبت به این کار اقدام کنید، چرا که جشنواره «من و ۴۲۶میلیون نفر» تنها تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ مهلت شرکت دارد. لازم به ذکر است که بسته مشتری شما در کنار افتتاح حساب پی پال وریفای شده و امن، فرصت دارا بودن دو حساب بین المللی دیگر یعنی حساب پرفکت مانی و وب مانی را نیز از آن خود می‌کنید. درضمن طی جشنواره نوروزی نیک پرداخت، با خرید بسته‌های مریخ و مشتری از یک گیفت کارت ۱۵ دلاری اپل نیز بهره‌منده می‌شوید. برای مشاهده جزئیات و استفاده از تخفیف‌های بسته‌های نوروزی نیک پرداخت روی این لینک کلیک کنید.
 
 
کد مطلب: 67889
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام