۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳

بهترین لنز دوربین موبایل کدام است؟ (راهنمای خرید)

به هنگام خرید قطعات مختلف گوشی همچون خرید فلت گوشی موبایل ممکن است به دنبال گزینه های بیشتری باشید. لنز دوربین یکی از همین موارد است. در این مقاله تلاش کردیم بهترین لنز دوربین موبایل را با هم بررسی کنیم و انواع مختلفی از این لنزها را کند و کاو نماییم.
بهترین لنز دوربین موبایل کدام است؟ (راهنمای خرید)
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در دنیای پیشرفته امروزی افراد به دنبال خرید بهترین و به روزترین محصولات  از جمله تاچ ال سی دی، دوربین های جدید، درب پشت گوشی و... هستند. کافیست سری به سایت های اینترنتی بزنید تا با پیشرفت سریع علم و فناوری آشنا شوید. یکی از بهترین و کاربردی ترین اختراعات بشر اختراع گوشی های هوشمند است. از زمان اختراع این محصول تا به امروز، فناوری ها و گزینه های مختلفی به آن اضافه شده است. حالا به کمک دوربین ها و لنزهای پیشرفته ای که بر روی موبایل های هوشمند گنجانده می شود می توانید بهترین تصاویر را ثبت کنید و ویدئوهای به یاد ماندنی ضبط کنید. آشنایی با بهترین لنز دوربین موبایل به شما کمک می کند به هنگام خرید تصمیم آگاهانه تری بگیرید و بر اساس نیازتان خرید کنید. در این مقاله به همین موضوع می پردازیم. پس همراه ما باشید.
 

لنز دوربین موبایل چگونه کار می کند؟


قبل از اینکه به بررسی بهترین لنزها بپردازیم باید ببینیم این بخش از گوشی ها چگونه کار می کنند. همانطور که می دانید بیشتر گوشی های هوشمند امروزی در خود یک دوربین اصلی دارند که به شما کمک می کنند بهترین تصاویر را بگیرید یا ویدئوی باکیفیت ضبط کنید. با اینحال گاهی از اوقات مجبور می شوید لنزهایی را خریداری کنید که به دوربین گوشی وصل می شوند و فاصله کانونی دوربین را تغییر می دهند.
این لنزها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند فاصله کانونی را کم یا زیاد کنند و تصاویر با کیفیت تری در اختیار شما بگذارند. افرادی که به دنبال گرفتن تصاویر حرفه ای هستند یا دوست دارند گوشی همراه شان را به یک دوربین حرفه ای تبدیل کنند بدون شک به سراغ بهترین لنز دوربین موبایل خواهند رفت.  این لنزها انواع مختلفی دارند و هر کدام شان نیاز خاصی را از خریداران برطرف می کنند.
 

انواع لنزهای گوشی موبایل که باید بشناسید


همانطور که قبلا نیز بیان کردیم گوشی های هوشمند در خود دوربین درون ساختی دارند که معمولا فاصله کانونی 26 میلی متری را در اختیار شما قرار می دهند. با اینحال برخی از افراد به این حجم از کیفیت راضی نیستند و دوست دارند دوربین پیشرفته تری را بر روی گوشی شان داشته باشند. در چنین شرایطی می توان از انواع لنز استفاده کرد. بیایید با هم این لنزها را بررسی کردیم و ویژگی هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.
 

لنز تله فوتو


چه بخواهید از دوربین موبایل سامسونگ استفاده کنید یا دوربین گوشی شیائومی باید با انواع لنزها آشنا باشید. زمانی که می خواهید از سوژه هایی که در فاصله دور از شما قرار گرفته اند عکس بگیرید باید از قابلیت زوم گوشی بهره ببرید. این موضوع در برخی از شرایط کیفیت تصاویرتان را تحت تاثیر قرار می دهد و از حرفه ای بودن عکس هایتان می کاهد. در چنین شرایطی می توانید از لنزهای تله فوتو استفاده کنید و  دو یا سه برابر بر روی موضوع تان زوم کنید.
 

لنز ماکرو


اگر به مشخصات گوشی های هوشمند امروزی نگاه کنید متوجه می شوید که بیشتر آن ها از لنز ماکرو استفاده می کنند. با اینحال برخی از گوشی ها چنین لنزی در خود ندارند یا از کیفیت کافی برخوردار نیستند. در چنین شرایطی است که باید دست به کار شوید و یک لنز ماکرو بخرید. این لنز به شما کمک می کند از تصاویری که در نزدیکی تان هستند عکاسی کنید.
 

لنز فیش آی


اگر به دنبال لنزهایی هستید که زاویه دید خوبی در اختیارتان قرار دهند و عکس نهایی را به شکل محدب در اختیارتان بگذارند بهتر است از لنز فیش آی یا چشم ماهی استفاده کنید.  این لنزها زاویه دید 100 تا 180 درجه ای دارند و فاصله کانونی متنوعی در اختیار شما قرار می دهند.
 

لنز فوق عریض


زمانی که به فکر خرید بهترین لنز دوربین موبایل هستید می توانید لنز فوق عریض را در میان انتخاب هایتان بگنجانید. این نوع لنز به شما کمک می کند تصاویری با جزییات بیشتر بگیرید و کارتان را حرفه ای تر از قبل به نمایش بگذارید.
 

بهترین لنز دوربین موبایل در سال جدید


حالا که با انواع لنزها آشنا شدیم می توانیم به سراغ بهترین لنزها برویم و ببینیم به هنگام خرید چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم.
 

لنز MOMENT FISHEYE LENS


افرادی که به دنبال نمای وسیع تر به هنگام عکاسی هستند باید این لنز را در سبد خرید خود بگنجانند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این لنز با انواع مختلفی از گوشی ها سازگاری دارد و میدان دید آن 50 درجه از لنز فوق عریض گوشی های آیفون بیشتر است.
 

کیت لنز پرو زنوو


بیشتر افراد به هنگام خرید بهترین لنز دوربین موبایل به سراغ برندهای معروف می روند. با اینحال برخی از برندها هم هستند که می توانند در حین گمنامی کیفیت خوبی برایتان فراهم کنند. کیت لنز پرو زنوو از جمله این محصولات است. لنزهایی که در این کیت می بینید یک لنز ماکرو و یک لنز عریض است. لنز ماکرو در این محصول کیفیت فوق العاده ای دارد و لنز واید آن نیز می تواند تا حد زیادی شما را راضی نگه دارد.
 

لنز آنامورفیک MOMENT


افراد زیادی هستند که دوست دارند فیلم های کوتاه شان را به کمک گوشی های موبایلی بگیرند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید می توانید لنز آنامورفیک را امتحان کنید. این لنزها تصاویر با کیفیتی برایتان تولید می کنند و می توانند شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کنند.
 

لنز دوربین Aukey Ora camera lenses


اگر می خواهید ویژگی وایدانگل و ماکرو را با هم تجربه کنید این لنز را در نظر داشته باشید.  بهتر است بدانید که این لنزها در خود گیره دارند و با بیشتر گوشی های هوشمند امروزی هم سازگار هستند. میدان دید 140 درجه ای از جمله ویژگی هایی است که می توان برای این لنز بر شمرد.
 

لنز دوربین گوشی Amir Lens Kit


بیشتر افراد به دنبال خرید لنزهایی هستند که کمترین قیمت و بهترین کیفیت را در اختیارشان بگذارد. این کیت برای افرادی طراحی شده است که قیمت کمی دارد و یک لنز سه گانه فراهم می کند. یک لنز وایدانگل، یک لنز ماکرو و یک لنز فیش آی از جمله مواردی است که بعد از خرید دریافت خواهید کرد.

سخن نهایی
به هنگام خرید قطعات مختلف گوشی همچون خرید فلت گوشی موبایل ممکن است به دنبال گزینه های بیشتری باشید. لنز دوربین یکی از همین موارد است. در این مقاله تلاش کردیم بهترین لنز دوربین موبایل را با هم بررسی کنیم و انواع مختلفی از این لنزها را کند و کاو نماییم.

 
کد مطلب: 67857
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام