۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹

معرفی 4 تا از بهترین سایت قطعات موبایل آیفون

حتی برترین برندهای موبایل نیز از قطعات مصرفی تشکیل شده‌اند و گاهی دچار مشکل و خرابی می‌شوند.‌ در این شرایط خرید قطعات موبایل آیفون ضرورت می‌یابد. در ادامه بهترین سایت برای خرید قطعات موبایل آیفون را معرفی می‌کنیم.
معرفی 4 تا از بهترین سایت قطعات موبایل آیفون
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



پیشرفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات در عصر نوین دریچه‌ای از زندگی متفاوت را به روی بشر باز کرده است. این رشد تکنولوژی مسیر صعودی خود را در پیش گرفته و هر روز بیشتر از قبل بشر را متحیر می‌کند‌. گوشی‌های موبایل یکی از مهم‌ترین اختراعات بشر در این حوزه است و این روزها به کاربردی‌ترین تجهیز شخصی تبدیل شده است. با توجه به تنوع بالا در برند موبایل و مدل‌های متنوع آن، افراد به راحتی می‌توانند مطابق با سلیقه و هزینه خود، موبایل مناسبی تهیه کنند. در بین انواع گوشی موبایل، برند آیفون یک برند لاکچری شناخته شده و طرفدار بسیاری دارد. نکته اینجا است حتی برترین برندهای موبایل نیز از قطعات مصرفی تشکیل شده‌اند و گاهی دچار مشکل و خرابی می‌شوند.‌ در این شرایط خرید قطعات موبایل آیفون ضرورت می‌یابد. در ادامه بهترین سایت برای خرید قطعات موبایل آیفون را معرفی می‌کنیم.

 

اهمیت خرید قطعات موبایل آیفون از سایت‌های معتبر


قبل از این که راجع به خرید قطعات موبایل آیفون صحبت کنیم، بهتر است با لزوم خرید این قطعات از سایت معتبر آشنا شوید. همان طور که گفتیم گوشی‌های آیفون یا برند اپل جزو لاکچری‌ترین گوشی‌ها شناخته می‌شوند. معمولا محصولات برندهای شناخته شده دنیا از قیمت بالایی برخوردار هستند‌. با این حساب قطعات یدکی و مصرفی آن‌ها نیز به تناسب قیمت محصول کامل، گران می‌باشد. آنچه در خرید این قطعات در رابطه با تعمیر موبایل آیفون اهمیت دارد، تضمین کیفیت و اورجینال بودن قطعات است. اهمیت این مسئله برای کاربران ایرانی که از اپل استفاده می‌کنند، دو چندان است چون اپل یک برند خارجی است و قطعات یدکی آن نیز از کشورهای تولید کننده وارد می‌شود. بنابراین اطمینان به اصل بودن آن مسئله را چالش بر انگیز می‌کند.
اگر قطعات قابل تعویض و یدکی موبایل آیفون اورجینال نباشد، عمر کوتاهی خواهد داشت و پس از مدت کوتاهی مجددا با مشکل و خرابی مواجه می‌شود. با توجه به این که هزینه این قطعات بالا است، در این شرایط خرید قطعات موبایل آیفون از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود. ضمن این که هر بار تعویض و تعمیر موبایل ممکن است آسیب‌های بیشتری به آن وارد کند. گذشته از تمام این فاکتورها، سایت‌های محدودی هستند که تمام قطعات یدکی و لوازم جانبی موبایل آیفون را به صورت کامل در سبد محصولات خود داشته باشند.
با توجه به این که موبایل آیفون محصول یک شرکت خارجی است و اپل نیز به عنوان یک برند جهانی محصولات خود را در سراسر دنیا به فروش می‌رساند، سایت‌های خارجی بسیاری قطعات یدکی و لوازم جانبی موبایل آیفون را به فروش می‌رسانند. از طرفی از آنجا که بیشتر این قطعات در کشور چین تولید می‌شوند، بیشتر سایت‌های فروش مانند موبوتل سبد محصولات خود را از انبارهای چین شارژ می‌کنند. طبیعتا هدف شما از خرید این قطعات یدکی از سایت‌های خارجی محصول اصل با قیمت مناسب است. این در حالی است که در داخل کشور نیز سایت معتبری چون شیراز پکن قطعات یدکی موبایل آیفون را از همان انبارهای چین وارد می‌کند.
 

شیراز پکن


شیراز پکن در سال ۱۳۸۳ در حوزه تعمیرات تخصصی و حرفه‌ای گوشی‌های تلفن همراه و سایر قطعات الکترونیک آغاز به کار کرده است. این گروه تخصصی  با هدف بهبود خدمات و افزایش کیفیت قطعات مصرفی تعمیرات از سال ۱۳۹۰ با وارد کردن قطعات گوشی‌های تلفن همراه از کشور چین فعالیت خود را در این حوزه بهبود بخشیده و گسترش داد. این تیم هم اکنون نیز در تلاش است که با ارائه بهترین و باکیفیت ترین قطعات موبایل و همچنین ارائه خدمات مطمئن در این زمینه نگرانی مشتریان خود را از بابت اصل بودن قطعات و افزایش کیفیت آن‌ها بر طرف سازد. 
 

خرید قطعات موبایل آیفون از شیراز پکن

این فروشگاه اینترنتی به عنوان اولین و جامع‌ترین مرجع فروش قطعات  یدکی موبایل در کشور شناخته شده و محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده و تک به فروش می‌رساند. شما می‌توانید ضمن خرید قطعات موبایل آیفون از شیراز پکن، تعمیرات موبایل خود را نیز به تیم تخصصی آن بسپارید. این نوع خدمات برای هر کاربری بسیار ایده آل است. برای مشاهده محصولات و خرید قطعات یدکی از طریق لینک زیر وارد شیراز پکن شوید.
https://shirazpekan.com/
شما با یک جستجوی ساده در لینک‌های روبرو خواهید دانست که شیراز پکن در ارائه خدمات و عرضه‌ی قطعات مانند سایت‌های خارجی قابل اعتماد و برابر است.
https://www.fixshop.eu/
https://www.cellspare.com/
https://www.mobileparts.shop/en



 
کد مطلب: 67519
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام