۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱

APIهای حمل‌و‌نقل پادیوم

پادرو مرجعی برای مقایسه قیمت‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل‌و‌نقل است و به کسب‌وکارها کمک می‌کند کالاهای خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به دست مشتریان برسانند.
APIهای حمل‌و‌نقل پادیوم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



پادیوم یک پلتفرم دوسویه و بازارچه API و خدمات دیجیتال است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا با ارائه APIهای خدماتی و کاربردی خود، به بهبود کیفیت خدمات کسب‌وکارها کمک کنند. کسب‌وکارها نیز می‌توانند APIهای مورد نیاز خودشان را انتخاب کرده و به سادگی آن را از پادیوم دریافت کنند. یکی از مزیت‌های دریافت API از پادیوم این است که کسب‌وکارها برای پشتیبانی و رفع مشکل APIهای دریافتی مختلف، تنها با پادیوم در تماس خواهند بود و نیازی به پیگیری از شرکت‌ها و سازمان‌های ارائه‌دهنده به صورت جداگانه نیست.
APIها راهکاری آسان و کم هزینه برای ارائه طیف گسترده ای از خدمات هستند. کسب‌وکارهای امروزی خدمات مختلفی ارائه می‌کنند که برای ارائه آن‌ها نیاز به خدمات زیرساختی مختلفی دارند. توسعه این خدمات نیازمند صرف زمان و هزینه چشمگیری است که همه کسب‌وکارها و به خصوص استارتاپ‌ها توان آن را ندارند. APIها می‌توانند با ارائه خدمات سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از قبل این زیرساخت‌ها را داده‌اند، در صرف زمان و هزینه صرفه‌جویی کرده و تمرکز خود را بر توسعه خدمات و پیشرفت کسب‌وکار بگذارند.
 

APIهای حمل‌و‌نقل کالا در پادیوم


بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی به نوعی از خدمات حمل‌و‌نقل استفاده می‌کنند. کسب‌وکارهایی که خدمات حمل بسته ارائه می‌دهند، کسب‌وکارهایی که کالای فیزیکی تولید می‌کنند و شبکه توزیع و لجستیک ندارند و یا کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده مواد غذایی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها که خدمات بیرون‌بر دارند از جمله کسب‌وکارهایی هستند که از سرویس‌های حمل‌و‌نقل برای ارسال کالا به مشتریان خود بهره می‌برند.
توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل و لجستیک بسیار دشوار است و نیاز به منابع مالی و نیروی انسانی زیادی دارد. همین موضوع سبب شده تا کسب‌وکارها با استفاده از سرویس‌های حمل‌و‌نقل روی آورده و نیازهای خود را طریق دریافت API از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل‌و‌نقل برطرف کنند.
APIهای حمل‌و‌نقل پادیوم با ارائه خدمات شرکت های فعال در این عرصه به کسب‌وکارها و به خصوص کسب‌وکارهای نوپا کمک می کند تا با صرف هزینه ای کم به سرویس‌های حمل‌و‌نقل دسترسی داشته باشند. به این ترتیب حتی کسب‌وکارهایی که در مقیاس بسیار کوچک فعالیت می‌کنند، مانند کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، به سطح بالایی از کیفیت در خدمات حمل‌و‌نقل دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر در پادیوم دو API حمل‌و‌نقل ارائه می‌شود.
 

الوپیک


الوپیک یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل کالا است. به وسیله الوپیک کسب‌وکارها می‌توانند سفارش‌های مشتریان خود را از طریق پیک یا وانت به دست آن‌ها برسانند. کسب‌وکارها به وسیله الوپیک می‌توانند:
با تعیین مبدا و مقصد هزینه ارسال را استعلام کنند
پس از تایید هزینه سفارش را ثبت کنند
پس از ثبت سفارش، آن را ویرایش یا لغو کنند
با استفاده از الوپیک مشتریان شما می ‌وانند پس از تایید سفارش خود، با مشخص کردن مکان در نقشه، کالا را دریافت کنند.
 

پادرو


پادرو یک بازارچه آنلاین خدمات حمل کالا است که ابزارهای مناسبی برای مدیریت مرسولات در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. با دریافت API پادرو کسب‌وکار شما می‌تواند با دریافت ابعاد و مشخصات بسته، آن را به دست مشتریان برساند. با استفاده از API پادرو به خدمات زیر دسترسی دارید:
    - شرکت‌های پستی و حمل‌و‌نقل که بسته شما را جا‌به‌جا می‌کنند
    - زمان ارسال و دریافت کالا
    - امکان تعیین وسیله مناسب حمل‌و‌نقل کالا
    - هزینه ارسال کالا با توجه به مشخصات بسته، مسافت و نوع وسیله حمل‌و‌نقل

در واقع پادرو مرجعی برای مقایسه قیمت‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل‌و‌نقل است و به کسب‌وکارها کمک می‌کند کالاهای خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به دست مشتریان برسانند.
توسعه APIها نقش بزرگی در سرعت توسعه و پیشرفت کسب‌وکارها داشته است. بسیاری از کسب‌وکارهایی که در گذشته به دلیل وجود موانع متعدد برای توسعه شبکه توزیع خود و یا دریافت خدمات از شرکت های حمل کالا قادر به ارائه خدمات نبودند، امروز می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه زیاد به انواع خدمات حمل‌و‌نقل دسترسی داشته باشند.

 
کد مطلب: 67515
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام