۰
plusresetminus
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳

رکورد 10 میلیاردی جیمیل در پلی استور

ایتنا – نرم‌افزار جیمیل شرکت گوگل توانسته است تا با ثبت رکورد باور نکردنی 10 میلیارد بار دانلود، به یکی از برترین نرم‌افزارهای تاریخ بازار نرم‌افزاری پلی استور تبدیل شود.
رکورد 10 میلیاردی جیمیل در پلی استور
نرم‌افزار جیمیل شرکت گوگل توانسته است تا با ثبت رکورد باور نکردنی  10 میلیارد بار دانلود، به یکی از برترین نرم‌افزارهای تاریخ بازار نرم‌افزاری پلی استور تبدیل شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از digitaltrends، در ماه آوریل سال 2004 بود که شرکت گوگل برای نخستین بار سرویس جیمیل را به کاربران خود عرضه کرد و حال امروزه این سرویس بیش از نیمی از تمامی ایمیل‌های جهان در بازار اندروید را در اختیار دارد.
 
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، جیمیل تنها در بازار ایالات متحده آمریکا توانسته است تا به رکورد 53 درصد مالکیت از تمامی سیستم‌های مدیریت ایمیل دست پیدا کند که این آمار و ارقام بر اساس اطلاعات دانلود از گوگل پلی استور به دست آمده است.
 
این نرم‌افزار توانسته است تا رکورد 10 میلیارد مورد دانلود را به خود اختصاص بدهد و به این ترتیب به چهارمین نرم‌افزار پرمصرف تاریخ پلی استور تبدیل شده است.
 

بر اساس گزارش‌ها، سه نرم‌افزار اصلی و پرکاربرد پلی استور شامل گوگل پلی سرویس، یوتیوب و گوگل مپز هستند که مورد اول تقریبا یک گزینه اجباری برای استفاده بر روی تمامی تلفن‌های همراه اندرویدی است.
 
نزدیک‌ترین رقیب جیمیل با این محصول فاصله‌ای بسیار زیاد دارد و نرم‌افزار گوگل فوتوز با 5 میلیارد بار دانلود شدن در رتبه بعدی جای گرفته است.
 
جیمیل در حال حضر از تعداد 72 زبان جهان پشتیبانی می‌کند. البته این برنامه در کشور آمریکا در رتبه دوم محبوبیت قرار گرفته است زیرا برنامه ایمیل آیفون در این بازار 1.5 میلیارد بار توسط کاربران استفاده شده است که اندکی از تعداد دانلودهای جیمیل بیشتر است.
 
برای درک بهتر باید بدانید که مالکیت نرم‌افزار ایمیل آیفون در بازار آمریکا 38.9 درصد بوده و این مقدار برای جیمیل برابر با 27.2 درصد است.  همچنین با توجه به کاهش این فاصله، پیش‌بینی می‌شود که در آینده نه چندان دور شاهد کمتر شدن این شکاف و حتی پیشی گرفتن جیمیل نیز باشیم.
 
کد مطلب: 67378
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام