۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

بررسی چهار مدل از کولر گازی های اجنرال

فروشگاه تک اسپلیت یکی ازز فروشگاه های فعال در امر تهویه است که به صورت تخصصی به توزیع و فروش انواع کولر گازی مشغول اند.
بررسی چهار مدل از کولر گازی های اجنرال
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


کولر گازی را باید یکی از ضروریات هر خانه ای در این چند سال دانست  برای فضا های کوچک خرید کولر گازی 12000 اینورتر اجنرال می تواند بهترین انتخاب باشد . برند اجنرال یکی از برند های فعال در صنعت تولید لوازم سرمایشی و تهویه می باشد که وسایل تولیدی این برند بسیار باکیفیت می باشد . اجنرال درای سابقه ای هفتاد ساله در ساخت کولر گازی ها می باشد همین دلیل کولر گازی های اجنرال را ریش سفید کولر ها می نامند .
کولر های گازی اجنرال از کیفیت بالای متریال به کار گرفته شده برخوردارند و توانسته اند در این سال ها رضایت کاربران را به نحو احسن کسب کنند. کولر گازی های اجنرال از توانایی بالایی در امر سرمایش برخوردارند که به خوبی از عهده تهویه در آن مکان بر می آیند. شرکت اجنرال محصلات متنوعی را به بازار رضه می کند که هرکدام از از توان کارکردی مختلف برخوردار می باشند .در این مطلب ما به بررسی چهار مدل زیر از کولر گازی های اجنرال می پردازیم

  - کولر گازی 12000 اجنرال
  - کولر گازی 18000 اجنرال
  - کولر گازی 24000 اجنرال
  - کولر گازی 30000 اجنرال

 

کولر گازی 12000 اینورتر اجنرال


کولرگازی 12000 اجنرال یکی از محصولات کارخانجات اجنرال است که توانایی خوبی در سرمایش مکان های کوچک دارد. این مدل دارای کارکرد دوگانه می باشد کولرگازی اینورتر 12000 اجنرال دارای توان اسمی 12000BTU می باشد که این توان کارکردی برای سرمایش است و توان کارکردی گرمایشی 11200BTU است که می توان از ان هم در فصول سرد و هم در فصول گرم سال استفاده نمود. برای ایجاد سرمایش این کولر از گاز مبرد R410a استفاده می کند که توانایی خوبی به آن در سرمایش محیط می دهد .
کولرگازی 12000 اجنرال برای استفاده در مکانی با متراژ 18 تا 24 متر مناسب می باشد و با قدرت پرتاب باد مناسب در این محیط تهویه را انجام می دهد و به طور کلی مناسب اتاق های کوچک و ومغازه های کوچک می باشد.
 

کولر گازی 18000 اینورتر اجنرال 


کولر گازی 18000 اجنرال را باید از تولیدات عالی شرکت اجنرال دانست که در تولید ان دقت خاصی را به خرج داده است . کولرگازی اینورتر 18000 اجنرال دارای توان 18000BTU برای سرمایش می باشد و دارای توان 17200 برای امر گرمایش می باشد این کولر گازی از کارکرد دوگانه برخوردار است و از آن می توان هم در فصول سرد و هم فصول گرم استفاده کرد یعنی در تابستان از حالت سرد و در زمستان از حالت کارکرد گرم آن استفاده نمود .
در کولرگازی 18000 اینورتر اجنرال از تکنولوژی های جدید روز استفاده شده است و در گاز مبرد موتور از گاز جدید R410a استفاده شده است که هم توانایی خوبی در امر سرمایش دارد و هم یک گاز دوستدار محیط زیست به شمار می آید . کولر گازی اجنرال 18000 از میزان مصرف برق کمی برخوردار است و میزان مصرف انرژی نسبت به سایر برند ها بسیار معقول تر است.
 

کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال


کولر گازی 24000 اجنرال از دیگر تولیدات برند اجنرال است که در تولید آن از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و از نظر مواد ساخته شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که استفاده چندین ساله از این کولر را ممکن می سازد . کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال دارای کارکردی دوگانه است و از قابلیت سرمایش و گرمایش برخوردار است و شما می توانید در دو فصل تابستان و زمستان از ان استفاده کنید که این خود یک برتر ی به نسبت سایر مدل های می باشد .
کولر گازی اجنرال 24000 از توان کارکردی خوبی برخوردار است و برای محیط های با متراژ 45 متر تا 50 متر از توانایی جوابدهی خوبی برخوردارند این مدل از توان 24000BTU رخوردار است که این توان برای کارکرد سرد کولر است و توان 23200BTU برای گرمایش کولر می باشد .در گاز مبرد کولر اجنرال از گاز R410a استفاده شده است که این گاز به موتور کولر توانایی بیشتری برای تهویه و سرمایش می دهد و غیر از آن یک گاز دوستدار محیط زیست است که آسیب بسیار کمتری به محیط می زند.
طراحی کولرگازی 24000 اجنرال در عین حال که ساده می باشد بسیار شکیل و زیباست و می توانیدذ ان را در هر گوشه ای از اتاق نسب کنید تا جلوه ای زیبا با اتاقتان ببخشد ، در ساخت این کولر از متریال درجه یک استفاده شده است و استفاده از آن را برای سالیان طولانی برای ما را ممکن می کند.
 

کولر گازی 3000 کم مصرف اجنرال


کولر گازی 30000 اجنرال قابلیت تهویه برای مکان های با مساحت تا 60 متر را به خوبی داراست و یک مکان سرپوشیده با این متراز را به خوبی خنک می کند.  کولر گازی اجنرال 30000 از مواد درجه یک ساخته شده است و به دلیل کیفیت بالای ساخت آن می تواند سالیان طولانی برای شما کار کند و خانه یتان را خنک نماید . موتور کولر گازی از نوع T3 می باشد که برای شرایط اب و هوایی ایران مناسب می باشد البته نا گفته نماند که این مدل برای جنوب کشور زیاد مناسب نمی باشد و برای این مناطق باید از کولر پیستونی استفاده کرد .
طراحی کولر گازی 30000 اینورتر اجنرال بسیار زیبا می باشد به گونه ای که با نصب پنل برروی دیوار اتاق نمایی بسیار زیبا به اتاق می دهد و با وجود سادگی دارای نمای زیبا است . این کولر دارای پرتاب باد عالی می باشد و می تواند هوای خنک را به همه اطراف و گوشه های اتاق هدایت نماید .
مصرف برق کولر 30000 به دلیل استفاده از موتور مناسب و استفاده از تکنولوزی های روز مناسب می باشد و به نسبت دیگر مدل ها و برند ها بسیار کمتر می باشد اما به دلیل توان بالای کولر نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشت .
 

قیمت و خرید کولر گازی اجنرال از بهترین فروشگاه 


برای خرید کولر گازی اجنرال شما باید به نکات زیادی توجه کنید که از جمله آنها توجه متراژی است که کولر باید هوای آن را خنک کند و باتوجه به مساحت توان کولر را انتخاب کنیم . از دیگر نکات توجه به مدل کولرو نحوه کارکرد و موتور است که باید مدلی را انتخاب کرد که جوابگوی نیاز شما باشد و دیگر نکته خرید از فروشگاه معتبر است چون امروزه فروشگاه های زیادی در این عرصه مشغول به کار هستند و در این میان شما باید به فروشگاه های مراجعه کنید که به صورت تخصصی مشغول توزیع و فروش سیستم های تهویه هستند . فروشگاه تک اسپلیت یکی ازز فروشگاه های فعال در امر تهویه است که به صورت تخصصی به توزیع و فروش انواع کولر گازی مشغول اند شما می وانید با مراجعه سایت فروشگاه تک اسپلیت به نشانی https://taksplit.com کولر گازی مورد نظرتان را نتخاب کنید وبا پشتیبانی فروش انها تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید و کولر مورد نظر خود را با کمترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید.
 
 
کد مطلب: 67221
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام