۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰

مدیر اجرایی جدید توییتر در پی سازماندهی مجدد این کمپانی

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی جدید توییتر در تلاش است تا با ایجاد تغییرات بنیادی در ساختار این شرکت توییتر را هر چه سریع‌تر به جلو هدایت کند.
مدیر اجرایی جدید توییتر در پی سازماندهی مجدد این کمپانی
مدیر ارشد اجرایی جدید توییتر در تلاش است تا با ایجاد تغییرات بنیادی در ساختار این شرکت توییتر را هر چه سریع‌تر به جلو هدایت کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، جک دورسی چند روز پیش جایگاه مدیر ارشد اجرایی توییتر را ترک کرد و فردی به نام پاراگ آگراوال جایگزین او شد.  آگراوال پس از این جایگزینی بدون اتلاف وقت به تغییرات ساختاری در توییتر پرداخت و در پی آن مایکل مونتانو و دنتلی دیویس که به ترتیب مدیران بخش مهندسی و طراحی این کمپانی بودند از این شرکت خارج شدند.
 
توییتر نیز این سازماندهی مجدد را تایید کرده و سخنگوی این کمپانی اظهار داشته است که:« پاراگ بر تعالی عملیاتی و تنظیم توییتر برای رسیدن به اهدافش متمرکز است. این تغییرات با در نظر گرفتن این موضوع انجام شد.» این کمپانی در راستای این تغییرات برای تیم‌های فعال در بخش‌های فناوری و محصول مدل مدیر کل را در نظر گرفته است که به این ترتیب یک شخص مسئول رهبری کار این بخش‌ها خواهد بود.
 
 
 
سخنگوی توییتر در این رابطه نیز اعلان کرده است که:«این کار به ما این امکان را می‌دهد که عملکرد متقابل بیشتری داشته باشیم و تصمیم گیری سریع‌تر و آگاهانه‌تر را امکان پذیر کنیم.» دیویس به تازگی با انتشار تصویری از یکی از تیم‌های خارج از سایت اظهار داشت که :«این اتفاق برجسته دو سال گذشته در توییتر برای من بود. از همه کسانی که این ویژگی را ایجاد کردند تشکر می‌کنم. ارزش این کار بیش از آن است که کلمات بتوانند توصیف اش کنند.»
 
سارا بیکپوف که در تیم محصول توییتر فعالیت داشت نیز با انتشار پستی اعلام کرده است که امروز آخرین روز کاری آنها در توییتر خواهد بود و البته هنوز مشخص نیست که آیا تصمیم او برای جدا شدن از توییتر به سازماندهی مجدد مدیر ارشد اجرایی جدید این کمپانی مرتبط است یا خیر.
 
همچنین گزارش شده است که موناتو و دیویس در انتهای سال میلادی جاری از توییتر جدا خواهند شد. همچنین به نظر می‌رسد این تغییرات بر بخش‌های مصرف‌کننده، درآمد و فناوری شرکت تأثیر می‌گذارد که به ترتیب توسط کایون بیک‌پور، بروس فالک و نیک کالدول هدایت خواهند شد.
 
کد مطلب: 66999
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام