۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷
در انگلیس؛

ممنوعیت ارسال پیام مستقیم در شبکه‌های اجتماعی از بزرگسالان به کودکان

ایتنا - نگرانی از اثرات سوء شبکه‌های اجتماعی بر روی کودکان در انگلیس تا بدان حد افزایش یافته که مقامات این کشور به دنبال ممنوع‌کردن ارسال پیام مستقیم توسط بزرگسالان برای کودکان هستند.
ممنوعیت ارسال پیام مستقیم در شبکه‌های اجتماعی از بزرگسالان به کودکان

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌ای انگلیس موسوم به آفکام به دنبال ممنوعیت ارسال پیام مستقیم در شبکه‌های اجتماعی از سوی بزرگسالان برای کودکان است.

به گزارش ایتنا از فارس، «دیم ملانی داوز» مدیر اجرایی این سازمان، هشدار داده افرادی که این ممنوعیت را لغو کرده و به آن بی‌اعتنایی کنند باید با مجازات مواجه شوند. او افزوده که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک باید بازمهندسی شوند تا بتوانند از جوانان محافظت کنند. قرار است با وضع قوانینی گسترده و مفصل در این زمینه در انگلیس در سال ۲۰۲۳ برای حفاظت از کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی شود.

داوز ۵۵ ساله قابلیت ارسال پیام مستقیم شبکه‌های اجتماعی را یکی از قابلیت هایی دانسته که رگولاتوری انگلیس باید آن را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

به گفته مارک بانتینگ مدیر سیاست گذاری امنیتی آنلاین آفکام، خدمات پیام رسانی شبکه‌های اجتماعی دروازه هایی هستند که از سوی نفوذگران و مزاحمان کودکان برای شناسایی و برقراری تماس‌های اولیه با آنها استفاده می شوند و در مراحل بعدی تماس‌های دو طرف از طریق اپلیکیشن‌های پیام رسان رمزگذاری شده برقرار می شود.
کد مطلب: 66859
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام