۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
رپرتاژ آگهی

شرایط فوق‌العاده خرید نوا 8i و دیگر محصولات هوآوی در تخفیفات بلک فرایدی

در یک نگاه کلی به گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i می‌توان قابلیت‌های برجسته زیادی در آن مشاهده کرد. قابلیت‌های مانند سوپر شارژ 64 واتی، دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی، صفحه نمایش بی‌حاشیه 6.67 اینچی و حافظه بزرگ 128 گیگابایتی که همه در برابر رقبا یک برتری به حساب می‌آیند.
شرایط فوق‌العاده خرید نوا 8i و دیگر محصولات هوآوی در تخفیفات بلک فرایدی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



هوآوی Nova 8i گوشی میان‌رده جدید این شرکت است که اخیرا با گارانتی رسمی وارد بازار ایران شده است. سری «نوا» (Nova) هواوی از جمله محصولات میان‌رده بازار است که همواره به داشتن قیمت مناسب و ارائه قابلیت‌های مناسب مشهور بوده است. حالا و در آستانه جشنواره خرید «بلک فرایدی» (Black Friday) امکان خرید این گوشی و دیگر محصولات هوآوی از این لینک مهیا شده است.

در یک نگاه کلی به گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i می‌توان قابلیت‌های برجسته زیادی در آن مشاهده کرد. قابلیت‌های مانند سوپر شارژ 64 واتی، دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی، صفحه نمایش بی‌حاشیه 6.67 اینچی و حافظه بزرگ 128 گیگابایتی که همه در برابر رقبا یک برتری به حساب می‌آیند.
در ادامه با این محصول و خصوصیات بارز آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

سوپر شارژر 66 واتی
ظرفیت باتری هوآوی Nova 8i، 4300 میلی‌آمپر است. یک سوپر شارژر 66 واتی، وظیفه شارژ کردن این باتری 4300 میلی‌آمپری را بر عهده دارد. این شارژر برای پر کردن 60 درصد از ظرفیت باتری، نیاز به 17 دقیقه و برای شارژ کردن کامل آن، تنها به 38 دقیقه نیاز دارد. نکته قابل توجه در این بخش همراه بودن شارژر 66 واتی در کنار گوشی است که خود از ارزش بالایی برخوردار است.
عملکرد بهینه رابط کاربری EMUI 12 و الگوریتم‌های هوش مصنوعی اختصاصی هوآوی که در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است، باعث شدند تا این قابلیت بی‌نظیر را در نوا 8i مشاهده کنیم. به گفته شرکت هوآوی، باتری Nova 8i می‌تواند یک روز کامل به شما شارژ دهد و از لحاظ میزان شارژدهی چیزی از رقبای خود کم ندارد.

 

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی
بخش دوربین نقطه قوت گوشی‌های هوآوی است. در این گوشی هم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی به کار رفته که کیفیت خوبی را ارائه می‌کند. دوربین چهارگانه هوآوی Nova 8i شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، 8 مگاپیکسلی Ultra Wide، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان است که در کنار یکدیگر و در ترکیب با هوش مصنوعی هوآوی خروجی سطح بالایی را در عکس‌های گوشی ارائه می‌کنند.

لنز الترا واید هوآوی نوا 8i قادر است تا 120 درجه را پوشش دهد. حالت Super Night Shot قابلیت جدیدی است که به عکاسی در محیط‎های تاریک اختصاص دارد. بیشترین کارایی این قابلیت ثبت تصاویر روشن و دقیق در شب است که با تکیه بر تنظیم صحیح نوردهی و دیگر پارامترها به دست آمده و اینگونه است که در تاریکی شب هم می‌توانید عکس‌های خوبی را ثبت کنید.
این دوربین در بخش فیلمبرداری هم عملکرد هیجان‌انگیزی دارد و می‌تواند فیلم‌های 30 فریم بر ثانیه را با کیفیت 1080 ثبت کند. همچنین با دوربین چهارگانه Nova 8i، می‌توانید فیلمبرداری آهسته (Slow Motion)، خیلی آهسته (Super Slow Motion)، Time lapse و غیره را هم با بهترین کیفیت انجام دهید.
 

در دوربین سلفی این گوشی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی قرار دارد تا عکس‌های شخصی درجه یکی را تحویل کاربر دهد. همچنین دوربین سلفی نوا 8i از خصوصیات بارزی مانند فیلمبرداری با کیفیت HD، حالت ویژه شب، حالت ویژه عکاسی پرتره، فیلمبرداری آهسته، قابلیت Time lapse و پانوراما نیز بهره می‌برد.

صفحه نمایش
6.67 اینچ، اندازه صفحه نمایش IPS LCD هواوی نوا 8i است. حاشیه‌های بسیار باریک این گوشی سبب شده تا نسبت صفحه نمایش به بدنه در پنل جلویی چیزی در حدود 95 (94.7) درصد باشد. دوربین سلفی که در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته هم در این اتفاق کم تاثیر نبوده است. تماشای فیلم و بازی کردن در صفحه نمایش این گوشی لذت‌بخش و جذاب است.
ضخامت بسیار کم (حدود 1.3 میلی‌متر) در حاشیه این صفحه نمایش از نکات قابل توجه دیگری است که باعث می‌شود گوشی بدون حاشیه به نظر برسد. تجربه صفحه نمایش کم حاشیه این گوشی، تماشای فیلم، بازی کردن و جستجو در صفحات اینترنت را تبدیل به کاری لذت‌بخش‌تر نسبت به گذشته کرده است.

طراحی بدنه
متد NCVM که در ساخت قسمت پشت گوشی استفاده شده، تلالو رنگی جذابی را در پشت آن نمایان کرده است. با این طراحی، هوآوی نوا 8i بسیار خوش‌دست بوده و در دست گرفتن آن حس خوبی را به مخاطب انتقال می‌دهد. همچنین در قاب پشتی، 4 دوربین در یک ماژول قرار گرفتند و در کنار آن فلاش دوربین قرار دارد که بیرون‌زدگی آنها هم خیلی به چشم نمی‌آید.
در قسمت پایین گوشی درگاه تایپ C قرار دارد، در قسمت راست هم دکمۀ پاور و کم و زیاد کردن صدا جای گرفته‌اند. در قسمت بالایی هم جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسپیکر قرار دارد که برای اتصال هدفون بهترین مکان بوده و حتی با قرارگیری گوشی در دست هم کمترین مزاحمت را برای شما خواهد داشت.

سخت‌افزار و نرم‌افزار
در بخش سخت‌افزار، Nova 8i از اسنپدراگون 662 استفاده کرده است و در زمان عرضه از اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 11 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده از واحد پردازش گرافیکی Adreno 610 بهره می‌برد که توان اجرای تمامی بازی‌های روز و سطح بالا را برای هوآوی nova 8i فراهم می‌کند.
هوآوی Nova 8i، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم دارد که فضای استفاده بی‌دغدغه از آن را برای شما ایجاد می‌کند.
فروشگاه هوآوی یعنی App Gallery، مهم‌ترین اتفاقی است که در بخش نرم‌افزار Nova 8i رخ داده است. این فروشگاه با میانگین 400 میلیون کاربر در ماه یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین سایر رقبای خود محسوب می‌شود و خیال شما را از بابت دسترسی به همه نرم‌افزارهای روز دنیا راحت خواهد کرد.

امنیت و حسگرها
در بخش امنیت هم حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره وجود دارند. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته است و عملکرد بسیار سریعی دارد. سرعت بالای حسگر اثرانگشت نوا 8i به دلیل آن است که این حسگر از نوع نوری است.
سیستم تشخیص چهره این گوشی هم نمره خوبی از نظر سرعت در مقایسه با رقبای هم‌رده خود می‌تواند بگیرد. از دیگر حسگرهای موجود در هواوی نوا 8i می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب‌نما اشاره کرد.

سایر قابلیت‌ها
در گوشی هوآوی نوا 8i امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را خواهید داشت. همچنین بلوتوث 5 روی آن نصب است که یکی از به‌روزترین قابلیت‌های این حوزه است و امکان اتصال به وای فای را هم دارد در چند حالت مختلف را دارد.

جمع‌بندی
هوآوی نوا 8i گوشی باکیفیت و خوش ساختی است که در ردۀ گوشی‌های میان‌رده عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. وجود نمایندگی معتبر و رسمی هوآوی در ایران باعث می‌شود که این گوشی را بدون دغدغه و نگرانی و با ضمانت خریداری کنید.
اگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده را دارید که در کنار کیفیت بالا، قابلیت‌های منحصر به فرد و خاصی هم داشته باشد، Nova 8i می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.
نوا 8i از آن دسته کالاهایی است که با خرید آن، پشیمان نخواهید شد و می‌تواند برای مدت زیادی خیال شما را از بابت داشتن یک گوشی کارآمد و باکیفیت راحت کند. برای خرید می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمائید.
 
 
کد مطلب: 66857
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام