۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۲
در سال ۲۰۲۱

حمله سایبری به بیش از یک سوم شرکت‌های روسی

ایتنا - سرویس مطبوعاتی شرکت امنیت رایانه‌ای "کسپرسکی" اعلام کرد که بیش از یک سوم شرکت های روسی (۳۵ درصد) در سال ۲۰۲۱ هدف حملات سایبری قرار گرفتند.
حمله سایبری به بیش از یک سوم شرکت‌های روسی

به گزارش ایتنا از تسنیم، سرویس مطبوعاتی شرکت امنیت رایانه‌ای "کسپرسکی" روز سه شنبه اعلام کرد که بیش از یک سوم شرکت های روسی (35 درصد) در سال 2021 هدف حملات سایبری قرار گرفتند.

در گزارش این شرکت آمده است: بر اساس داده های آزمایشگاه کسپرسکی، شرکت های روسیه بیشترین ضرر مالی را در سال 2021 در نتیجه حملات هدفمند (هنگامی که مجرمان عمداً به یک شرکت خاص حمله سایبری انجام می دهند) متحمل شدند.

این گزارش می افزاید: یک حادثه (حمله سایبری) به طور متوسط ​​695000 دلار خسارت به مشاغل بزرگ وارد می کند در حالی که شرکت های متوسط و کوچک تقریباً 32000 دلار از دست می دهند. 35٪ از واحدهای تجاری در روسیه در سال 2021 با حملات هدفمند روبرو شده اند.

میخائیل پریبوچی، مدیر بخش روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع در کسپرسکی در بیانیه ای گفت: حملات هدفمند یک تهدید بزرگ برای تجارت محسوب می شوند.

وی افزود: برای کاهش چنین حوادثی، توصیه می کنیم شرکت ها از راه حل هایی برای اطمینان از ایمنی دستگاه های ترمینال در ترکیب با ابزارهای تشخیص تهدیدات با دور زدن کمک های حفاظتی سنتی استفاده کنند.
کد مطلب: 66424
برچسب ها: حمله سایبری هکر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام