۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

غرامتی که توییتر به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌کند!

ایتنا - توییتر دیروز اعلام کرد 809.5 میلیون دلار برای حل و فصل دعوی مربوط به سهامداران این شبکه اجتماعی پرداخت می‌کند. آنان توییتر را متهم کرده بودند که سرمایه‌گذاران را در مورد دفعات استفاده مردم از پلتفرم خود فریب داده‌است.
غرامتی  که توییتر به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌کند!


توییتر در صورت عدم حل و فصل دوستانه این اختلاف نظر باید در دادگاه حضور می یافت. برنامه ریزی برای انتخاب اعضای هیات منصفه دادگاه مذکور قرار بود از روز دوشنبه آغاز شود. اما در تاریخ 17 سپتامبر جان تیگار، قاضی منطقه ای ایالات متحده در اوکلند کالیفرنیا ، این کار را به اواخر نوامبر موکول کرد.

به گزارش ایتنا از مهر، به دنبال انتشار این خبر ارزش سهام توییتر با کاهش 3.8 درصدی به 60.11  دلار رسید. توییتر می گوید انتظار دارد تا پرداخت این مبلغ را تا سه ماهه چهارم سال جاری میلادی نهایی کند.

تاریخچه این شکایت به سپتامبر سال 2016 بازمی گردد. در آن زمان توییتر از سوی سهام داران متهم شد با گمراه کردن آنها در مورد میزان مشارکت کاربران ، قیمت سهام خود را به طور مصنوعی افزایش داده است. بر طبق این شکایت توییتر از اواخر سال 2014 ارائه گزارش در مورد میزان بازدید از تایم لاین خود را متوقف کرده و کاهش میزان مشارکت کاربران در توییتر را با ارائه گزارش هایی حاوی توصیفات مبهم را مخفی کرده است.
کد مطلب: 66162
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام