۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴

ویندوز 11 ویجت مفید مایکروسافت 365 را دریافت می‌کند

ایتنا - ویندوز 11 انواع جدیدی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز را برای رایانه‌هایی که درواقع قادر به اجرای آن هستند دریافت می‌کند.
ویندوز 11 ویجت مفید مایکروسافت 365 را دریافت می‌کند

مایکروسافت اعلام کرد یکی دیگر از ریزنرم‌افزار سرد در یک 365 ویجت مایکروسافت است که تعداد زیادی از سمت راست قابلیت مفید را روی کامپیوتر خود به ارمغان بیاورد.

ویجت مایکروسافت 365 در ویندوز 11:
مایکروسافت Windows 11 Insider Preview Build 22000.168 را به کانال Dev و Beta هدایت کرد. یکی از ویژگی‌های برجسته ارائه‌شده توسط به‌روزرسانی، ویجت Microsoft 365 است که اسناد، اخبار و ضبط جلسات را برای کاربران سازمانی به ارمغان می‌آورد.

این شرکت می‌گوید "این لیست شخصی به کاربران کمک می‌کند تا در کار خود باقی بمانند و اطلاعات موردنیاز خود را به‌راحتی بیابند." به نظر می‌رسد ویجت ها بخشی اصلی از تجربه ویندوز 11 هستند و قبلاً موارد مفیدی نیز اعلام‌شده است و بسیاری دیگر نیز در راه است. راه‌اندازی ویدجت ها در رایانه Windows 11 سریع و آسان است و قطعاً ارزش استفاده از آن‌ها را دارد.

 


سایر ویژگی‌ها در جدیدترین Insider Build
سایر ویژگی‌های این ساخت جزئی هستند، اما هنوز هم ارزش توجه به آن‌ها را دارد. به‌عنوان‌مثال، Chat with Microsoft Teams اکنون از چندین زبان پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از تنظیمات زبان سیستم‌عامل استفاده کنید یا یکی را مخصوص تیم‌های مایکروسافت تنظیم کنید که می‌تواند بسیار مفید باشد، البته این شرکت انواع رفع اشکال و پیشرفت‌های جزئی را نیز ارائه کرده است که باعث می‌شود آزمایش ویندوز 11 بسیار لذت‌بخش‌تر و بدون اشکال باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 66050
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام