۰
plusresetminus
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۵

قابلیت ملحق شدن هزار کاربر به تماس ویدئویی

ایتنا - ​​​​​​​سرویس پیام رسان تلگرام قابلیت تماس ویدیویی گروهی که در ژوئن عرضه کرده بود را توسعه بخشید و امکان حضور مشارکت کنندگان بیشتر در آن را فراهم کرد.
قابلیت ملحق شدن هزار کاربر به تماس ویدئویی


جدیدترین نسخه اپلیکیشن تلگرام اکنون اجازه می دهد تا هزار نفر به یک تماس گروهی ملحق شوند. با این حال شمار افرادی که می توانند از دوربین یا صفحه دستگاه خود ویدیو پخش کنند همچنان محدود به ۳۰ نفر خواهد بود و ۹۷۰ نفر می توانند به تماشا بپردازند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، همان طور که تلگرام در زمان عرضه این قابلیت اعلام کرده بود، همواره به دنبال برنامه ریزی برای افزایش شمار افرادی بوده که می توانند به چت گروهی ملحق شوند و به توسعه تماسهای صوتی و تصویری خود پرداخته تا از رویدادهای زنده پشتیبانی کند. تلگرام با اعلام به روزرسانی جدید، تاکید کرد به افزایش این ظرفیت ادامه می دهد. بعلاوه تلگرام قابلیت پیام رسانی ویدیویی را بهبود بخشید تا کاربران بتوانند با کیفیت بالاتری آنها را تماشا کنند. کاربران اکنون می توانند صفحه خود را با صدا در یک تماس ویدیویی دو نفره به اشتراک بگذارند و مانند گزینه های قدیمی تر، پیامهایشان را تنظیم کنند تا به جای چند روز یا یک هفته، پس از یک ماه به طور خودکار حذف شوند.

بر اساس گزارش انگجت، ویرایش رسانه آپدیت شده تلگرام به کاربران اجازه می دهد جزییات ظریفتر در تصاویر و یدیوها را ترسیم کنند. قابلیتهای جدید دیگر شامل گزینه های بیشتر برای تنظیم دوباره کلمه عبور و ایموجی های متحرک است. برای اپلیکیشن اندرویدی تلگرام، جدیدترین نسخه شامل پشتیبانی از سه سرعت ۰.۵ ایکس، ۱.۵ ایکس و ۲ایکس پخش پیام صوتی و همچنین انیمیشنهای جدید است. کاربران اپلیکیشن iOS تلگرام هم به دوربین درون برنامه ای جدیدی دسترسی خواهند داشت که از سطح زوم دستگاه خودشان استفاده می کند و همچنین قابلیت فوروارد کردن پیامها به فرستندگان متعدد را دارند.
کد مطلب: 65653
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام