۰
plusresetminus
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴

فیس‌بوک و اینستاگرام نمایش تبلیغات را برای نوجوانان کمتر می‌کنند

ایتنا – شرکت فیس‌بوک تصمیم گرفته‌ است که برای دو مورد از محصولات محبوب خود یعنی دو شبکه اجتماعی محبوب فیس‌بوک و اینستاگرام تغییراتی را اعمال کند که در راستای خدمت به افراد جوان‌تر طراحی شده است.
فیس‌بوک و اینستاگرام نمایش تبلیغات را برای نوجوانان کمتر می‌کنند
شرکت فیس‌بوک تصمیم گرفته‌ است که برای دو مورد از محصولات محبوب خود یعنی دو شبکه اجتماعی محبوب فیس‌بوک و اینستاگرام  تغییراتی را اعمال کند که در راستای خدمت به افراد جوان‌تر طراحی شده است.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، در حقیقت تغییرات جدید اشاره شده قرار است تا موجب شود تا تبلیغات برای نوجوانان مخاطب این شبکه تا حد زیادی کاهش پیدا کنند تا به نوعی از این افراد حفاظت شود.
 
با توجه به این تغییرات، تبلیغ‌کنندگان دیگر نخواهند توانست تا از علاقه‌مندی‌های کاربر استفاده کرده و بر اساس این علاقه‌مندی‌ها تبلیغات خود را به مخاطبان نوجوان ارائه کنند.
 
 
البته این امر به این معنی نیست که تبلیغات به صورت کامل متوقف خواهند شد و همچنان اطلاعات بسیار گسترده‌ای ماند سن، جنیست و موقعیت مکانی مخاطبان برای تبلیغ کنندگان در دسترس خواهد بود.
 
با این حال استفاده از این اطلاعات برای شرکت ارائه دهنده تبلیغات با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود که موجب می‌شود که مواردی حساس برای نوجوانان توسط وب‌سایت‌های ثالث مورد استفاده قرار نگیرد.
 
این موارد علاوه بر فیس‌بوک بر روی اینستاگرام نیز اعمال خواهد شد و به این ترتیب کاربرانی که سن تعیین شده حساب کاربری آن‌ها از 13 سال تا 16 سال است از این تبلیغات دور خواهند بود.
 
از سوی دیگر با رسیدن سن صاحب حساب کاربری به سن 16 سال، اکانت او در اینستاگرام به صورت خودکار به صورت شخصی درخواهد آمد که بر اساس اعلام رسمی اینستاگرام، در طول فرایند آزمایش این رویکرد، از میان هر 10 مخاطب 16 ساله، 8 نفر از این طرح استقبال کرده بودند
کد مطلب: 65633
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام