۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

مایکروسافت آفیس 365 به زودی پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 را ملغی می‌کند

ایتنا- مایکروسافت به مشتریان خود هشدار داده است که نرم افزارها و سرویس‌های مایکروسافت 365 از ابتدای ماه آینده میلادی از اینترنت اکسپلورر 11 پشتیبانی نخواهند کرد.
مایکروسافت آفیس 365 به زودی پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 11 را ملغی می‌کند
شرکت مایکروسافت اخیرا به مشتریان خود هشدار داده است که نرم افزارها و سرویس‌های مایکروسافت 365 از ابتدای ماه آینده میلادی از اینترنت اکسپلورر 11 پشتیبانی نخواهند کرد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، مایکروسافت 365 از 17 اوت پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر 11 را متوقف می‌کند و از آن زمان به بعد، کاربران ممکن است با خرابی اتصال مواجه شده یا تجربه کاربری آنها مخدوش شود.
 
شایان ذکر است که کاربرانی که پس از 17 اوت سعی داشته باشند با استفاده از این مرورگر به نرم افزارها و سرویس‌های مایکروسافت 365 دسترسی داشته باشند، نمی توانند از کمپانی مایکروسافت بابت مشکلات احتمالی به وجود آمده درخواست پشتیبانی کنند.
 
 
 
بدین ترتیب زمانی که پشتبانی مایکروسافت 365 از اینترنت اکسپلورر 11 لغو شود، دیگر هیچ ویژگی جدیدی منتشر نخواهد شد و تجربه کاربر برنامه‌ها و سرویس‌های آن با گذشت زمان به طور مداوم بدتر خواهد شد. به این ترتیب کاربران به صورت خود به خودی به استفاده از مایکروسافت اج روی خواهند آورد.
 
علاوه بر این، استفاده از حالت جدید اینترنت اکسپلورر در مایکروسافت اج نیز دسترسی اینترنت اکسپلورر 11 به نرم‌افزارها و سرویس‌های مایکروسافت 365 را تضمین نخواهد کرد. از روز 17 اوت کاربرانی که با حساب‌های Azure Active Directory از طریق اینترنت اکسپلورر 11 به این سرویس متصل می‌شوند همچنان می‌توانند از نرم‌افزار اوت لوک وب استفاده کنند، اما قابلیت‌های جدید برای آنها عرضه نخواهد شد.
 
در انتها لازم به ذکر است که کاربرانی که با حساب‌های کاربری مایکروسافت وارد این سرویس می‌شوند به رابط اوت لوک وب اپ لایت تغییر مسیر داده خواهند شد.
کاربرانی که برای دسترسی به لایبرری اسناد از قابلیت Open with Explorer یا View In File Explorer استفاده می‌کنند، هنوز می‌توانند با ورود به لایببری اسناد اینترنت اکسپلورر 11 از این قابلیت‌ها استفاده کنند اما این قابلیت‌ها در حالت تعمیرات باقی خواهند ماند.
 
کد مطلب: 65621
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام