۰
plusresetminus
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

احتمال امکان خرید در آمازون با استفاده از بیت کوین قوت گرفت

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده از منابع مطلع حاکی از آن است که آمازون علاوه بر تلاش برای توسعه توکن دیجیتال برند خود در پی آن است تا پایان سال میلادی جاری امکان خرید با استفاده از بیت کوین را نیز در وب‌سایت خود فعال کند.
احتمال امکان خرید در آمازون با استفاده از بیت کوین قوت گرفت
گزارش‌های به دست آمده از منابع مطلع حاکی از آن است که آمازون علاوه بر تلاش برای توسعه توکن دیجیتال برند خود در پی آن است  تا پایان سال میلادی جاری امکان خرید با استفاده از بیت کوین را نیز در وب‌سایت خود فعال کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، خبرگزاری City AM به تازگی دریافته است آمازون در پی استخدام فردی متخصص در زمینه رمزارزها و فناوری بلاکچین است.
 
اگر چه خدمات وب آمازون به عنوان زیر مجموعه این شرکت در حال حاضر خدمات و برنامه‌های مرتبط با بلاک چین را در دستور کار خود قرار داده است اما این اولین باری است که آمازون به صورت مستقل به پذیرش رمزارزها علاقه نشان داده است.
 
  
 
همچنین در این آگهی استخدام آماده است که این کمپانی به دنبال فردی است که بتواند از تخصص دامنه در بلاکچین، لجر توزیع شده، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و رمز ارزها استفاده کند. اگرچه در این آگهی از پذیرش رمزارزها صحبتی نشده است اما یکی از مقامات مطلع در این رابطه اظهار کرده است که هدف فقط ایجاد راه حل‌های پرداخت ارز رمزنگاری شده نیست و آینده آمازون در این پروژه‌ها دیده می‌شود.
 
اگرچه جف بزوس دیگر مدیر ارشد اجرایی آمازون نیست اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های این کمپانی برای پذیرش بیت کوین و سایر رمزارزها به طور مستقیم از جانب او نسات می‌گیرد و بخش جدایی ناپذیر آینده این کمپانی است. زمانی که آمازون از چند رمزارز پشتیبانی کند، می‌تواند توکن محلی خود را نیز تولید کند.
 
با این حال تصمیمات آینده این کمپانی در زمینه ایجاد توکن اختصاصی به میزان موفقیت پشتیبانی از پرداخت‌ها با استفاده از بیت کوین بستگی دارد. البته برای اطمینان از این اطلاعات می‌بایست تا زمان اعلام رسمی امازون منتظر بود اما احتمال به سرانجام رسیدن این پروژه آمازون بسیار زیاد است.
کد مطلب: 65620
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام