۰
plusresetminus
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵

استفاده از 1800 پهپاد در نورافشانی افتتاحیه المپیک

ایتنا- ژاپن در مراسم افتتاحیه المپیک به منظور نمایش نماد بازی‌های المپیک 2020 توکیو از 1824 پهپاد هماهنگ با یکدیگر استفاده کرد.
استفاده از 1800 پهپاد در نورافشانی افتتاحیه المپیک
ژاپن در مراسم افتتاحیه المپیک به منظور نمایش نماد بازی‌های المپیک 2020 توکیو از 1824 پهپاد هماهنگ با یکدیگر استفاده کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این دوره از بازی‌های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود. با این حال کشور ژاپن تمام تلاش خود را کرده است که این دوره از بازی‌ها به نحو احسن نجام شود و در همین راستا برای مراسم افتتاحیه نیز سنگ تمام گذاشته است.
 
مراسم افتتحایه المپیک با نواختن نسخه ارکستر موسیقی یک بازی کامپیوتری معروف به پیش رفت اما اوج هیجان در لحظه آخر این مراسم و آنجایی بود که برگزار کنندگان از صد‌ها پهپاد هماهنگ با یکدیگر برای ایجاد یک رقص نور بسیار عظیم و زیبا استفاده کردند.
 
 
 
به این ترتیب در پایان مراسم افتتاحیه یک ناوگان بسیار عظیم متشکل از 1824 پهپاد به صورت هماهنگ در فراز استادیوم المپیک توکیو به پرواز در آمدند. این پهپاد‌ها در ابتدا به شمایل نماد بازی‌های 2020 در آمدند و سپس با چرخشی زیبا شکل کره زمین را به خود گرفتند.
 
البته این بزرگ‌ترین نمایش پهپادی جهان نیست و پیش از این نیز در ابتدای سال میلادی جاری در حدود 3281 پهپاد در طی مراسمی ویژه برند جنسیس را در شانگهای چین به نمایش عموم در آورند. با این حال اگرچه تعداد پهپاد‌های دخیل در نمایش افتتاحیه توکیو کمتر از مراسم جنسیس بوده است اما همچنان زیبایی بصری بسیار زیادی برای مخاطبان داشته است.
کد مطلب: 65595
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام