۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰

امکان ترجمه متون استوری‌های اینستاگرام به 90 زبان مختلف

ایتنا- اینستاگرام به تازگی و با به روز رسانی جدید خود امکان ترجمه متون گنجانده شده در استوری‌ها به زبان مادری کاربران را فراهم کرده است.
امکان ترجمه متون استوری‌های اینستاگرام به 90 زبان مختلف
اینستاگرام به تازگی و با به روز رسانی جدید خود امکان ترجمه متون گنجانده شده در استوری‌ها به زبان مادری کاربران را فراهم کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اینستاگرام این روزها به محبوبیت جهانی رسیده است و بسیاری از کاربران در حال حاضر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. همین امر موجب شده است که تنوع زبانی نیز در این شبکه اجتماعی بسیار بالا برود و متخصصان این شبکه تمام تلاش خود را بکنند تا همچنان با وجود اختلاف زبانی به عنوان مانع اصلی ارتباطی بین مردم کشور‌های مختلف، انها را به یکدیگر متصل نگه دارند.
 
در همین راستا شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که موقع گردش در اینستاگرام و لذت بردن از استوری‌های دوستانتان به استوری‌ای برخورد کنید که در توضیحات آن از زبانی استفاده شده است که با آن اشنایی ندارید. تا امروز برای ترجمه این پیام‌ها می‌بایست به محیطی خارج از اینستاگرام رجوع می‌کردید اما امروز اینستاگرام برای نگه داشتن شما در این شبکه اجتماعی در چنین شرایطی اقدام جالبی را در پیش گرفته است.
 
 
 
به این ترتیب شما با استفاده از ویژگی جدید اینستاگرام می‌توانید هر متن نا آشنا در استوریهای اینستاگرام را درون این نرم‌افزار ترجمه کنید. همچنین لازم به ذکر است که این قابلیت به کشور خاضی محدود نیست و هم اکنون تمامی کاربران در سراسر جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
زمانی که اینستاگرام تشخیص بدهد که شما استوری‌ای را با زبانی به غیر از زبانی که با آن آشنایی دارید، مشاهده می‌کنید در قسمت بالا و سمت چپ دکمه‌ای تحت عنوان “See Translation” یا مشاهده ترجمه برایتان نمایش داده می‌شود. تنها کاری که باید بکنید این است که این دکمه بنر مانند را لمس کرده و به این ترتیب متن نوشته شده را به زبان مادری تان مشاهده کنید.
 
این قابلیت در حال حاضر می‌تواند متن‌ها مختلف را به 90 زبان زنده دنیا ترجمه کند ولی هنوز این ویژگی به ترجمه متون محدود است و هنوز صوت‌های استوری‌ها قابل ترجمه نیستند. به این ترتیب هنوز ممکن است با استوری هایی مواجه شوید که زبان شخص صحبت کننده در آن را بفهمید.
 
این ویژگی جدید اینستاگرام با تمام کم و کاستی هایی که دارد هنوز هم برای برخی از کاربران بسیار پر کاربرد و البته جهان شمول است. کاربران همچنین می‌توانند برای دور زدن محدودیت‌های ترجمه فعلی از قابلیت زیر نویس خودکار اینستاگرام استفاده کرده و سپس آن را ترجمه کنند.
کد مطلب: 65563
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام