۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۲

برنامه توییتر برای رقابت با لینکدین

ایتنا – شبکه اجتماعی لینکدین یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد است ولی به نظر می‌رسد که به زودی شاهد یک رقیب بزرگ برای آن خواهیم بود که توسط توییتر در حال پیاده سازی است.
برنامه توییتر برای رقابت با لینکدین
شبکه اجتماعی لینکدین یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد است ولی به نظر می‌رسد که به زودی شاهد یک رقیب بزرگ برای آن خواهیم بود که توسط توییتر در حال پیاده سازی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، توییتر به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا در چند هفته آینده یک شبکه اجتماعی جدید را ارائه کند که به صورت تخصصی بر روی کسب و کارها و تجارت‌ها تمرکز دارند.
 
این شبکه اجتماعی که با نام توییتر برای حرفه‌ای‌ها شناخته خواهد شد، قرار است تا کار خود را به صورت محدود شروع کرده و برای شروع با چند کسب و کار منتخب در آمریکا شروع به کار کند.
 
پس از مدتی اجرای آزمایشی قرار است تا این شبکه برای دسترسی عمومی آزاد شده و به کاربران در تمامی جهان اجازه ملحق شدن و فعالیت در این شبکه اجتماعی جدید را بدهد.
 
اطلاعات درباره این شبکه توسط یک فرد مشهور در زمینه افشای اطلاعات دنیای فناوری به نام آلساندرو پالوتزی منتشر شده است. پالوتزی در این زمینه اسکرین‌ شات‌هایی را منتشر کرده است که اطلاعات کلی این شبکه را نشان می‌دهد.
 

اطلاعات یاد شده شامل محتوایی مانند منوهای مورد انتظار در نسخه‌های موبایل و کامپیوترهای دسکتاپی هستند و گزینه‌هایی مانند Get Started برای شروع به کار در این شبکه در آن قابل مشاهده هستند.
 
وقتی که کاربر ر روی این گزینه کلیک کند، به مرحله بعدی رفته و می‌تواند محدوده فعالیت کسب و کار خود را انتخاب کند که این امر در اطلاعات پروفایل عمومی آن‌ها نمایش داده خواهد شد.
 
محدوده‌های فعالیت شامل گزینه‌های مانند خودروسازی، آموزش، میزبانی رهدادها، سرگرمی، هنر و حتی مدیریت کلوپ‌های شبانه نیز هستند که محدوده گسترده‌ای از کسب و کارها را پوشش می‌دهند.
 
پس از این مرحله امکان انتخاب نوع حساب کاربری از میان تولید کننده محتوا یا کسب و کار قابل انتخاب خواهند بود. البته به نظر می‌رسد که بتوان در آینده بتوان این موارد را تغییر داد.
 
هنوز مشخص نیست که تا چه مدت شاهد فرایند آزمایشی این سیستم خواهیم بود ولی رقابت مستقیم توییتر برای حرفه‌ای‌ها می‌تواند موجب شود تا لیندکین نیز اقدام به ارائه قابلیت‌های جدید کرده و از جایگاه خود به عنوان عضو برتر این رده از شبکه‌های اجتماعی دفاع کند.
کد مطلب: 65532
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام