۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۴۴

ویندوز 11 زودتر از انتظارات قبلی عرضه خواهد شد

ایتنا – ویندوز 11 قرار است تا تغییرات بزرگی را به دنیای سیستم‌های عامل دسکتاپی جهان اضافه کند ولی تخمین‌های مختلفی درباره زمان عرضه این سیستم عامل مطرح شده است که به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها اغراق شده بوده‌اند.
ویندوز 11 زودتر از انتظارات قبلی عرضه خواهد شد
ویندوز 11 قرار است تا تغییرات بزرگی را به دنیای سیستم‌های عامل دسکتاپی جهان اضافه کند ولی تخمین‌های مختلفی درباره زمان عرضه این سیستم عامل مطرح شده است که به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها اغراق شده بوده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، گزارش‌های جسته و گریخته جدیدی منتشر شده است که همگی به یک نکته اشاره دارند: ویندوز 11 زودتر از چیزی که انتظارش را داشتیم به بازار عرضه خواهد شد.
 
اخبار منتشر شده نشان دهنده این هستند که با شروع تعطیلات سال 2021 میلادی، ویندوز 11 برای دستگاه‌های دارای قابلیت به‌روزرسانی به این سیستم عامل قابل دسترسی خواهد بود.
 
به این ترتیب کمتر از دو ماه تا زمان عرضه شدن رسمی ویندوز 11 باقی مانده است که این زمان به مراتب زودتر از انتظارات قبلی مطرح شده توسط رسانه‌ها است.
 
 
 
به‌روزرسانی رایگان به ویندوز 11 برای دستگاه‌هایی ممکن خواهد بود که از سیستم‌ عامل ویندوز 10 استفاده می‌کنند و حتی ممکن است به‌روزرسانی یاد شده در ماه‌های 11 و 12 میلادی یعنی اواسط پاییز امسال نیز برای کاربران در دسترس باشند.
 
این قابلیت موجب می‌شود که موج جدیدی از مهاجرت به ویندوز 10 شکل بگیرد تا کاربران به واسطه این قابلیت بتوانند از به‌روزرسانی رایگان به ویندوز 11 بهره‌مند شوند.
 
همچنین در تصاویری که مایکروسافت در رخداد معرفی ویندوز 11 از آن استفاده کرد، به تاریخ اکتبر نیز اشاره شده بود که بر این اساس ممکن است حتی تا سه ماه دیگر نخستین دستگاه‌های میزبان ویندوز 11 در اختیار کاربران قرار بگیرند.
کد مطلب: 65402
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام