۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۲

نسخه اندروید کلاب هاوس به زودی برای تمام کشورها عرضه می‌شود

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از ان است که تمامی کاربران سیستم عامل اندروید در نهایت تا 21 ماه مه می‌توانند به نسخه اندروید کلاب هاوس دسترسی داشته باشند.
نسخه اندروید کلاب هاوس به زودی برای تمام کشورها عرضه می‌شود
گزارش‌های به دست آمده حاکی از ان است که تمامی کاربران سیستم عامل اندروید در نهایت تا 21 ماه مه می‌توانند به نسخه اندروید کلاب هاوس دسترسی داشته باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، نسخه اندروید نرم افزار کلاب هاوس به زودی برای سایر بازارهای جهان نیز عرضه خواهد شد. خبرهای رسیده از TechCrunch نشان دهنده آن است که کلاب هاوس نسخه اندروید نرم افزار چت صوتی خود را در هفته جاری برای تمامی کشورها عرضه خواهد کرد.
 
گفته می‌شود که این نسخه در تاریخ 18 مه برای کشورهای برزیل، ژاپن و روسیه عرضه می‌شود و کاربران هندی و نیجریه‌ای نیز سه روز بعد از این تاریخ می‌توانند به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند. با این حال در بعد از ظهر روز 21 مه همه کاربران در سراسر جهان به نسخه اندروید کلاب هاوس دسترسی خواهند داشت.
 
 
 
استارتاپ کلاب هاوس تنها چند ماه بعد از آغاز به کار کلاب هاوس تست نرم افزار اندروید این شبکه اجتماعی را در تاریخ 9 مه در امریکا اغاز کرد. جالب است بدانید که نسخه آیفون این نرم افزار از ماه مارس سال 2020 به کاربران عرضه شده بود و نسخه اندروید بیش از یک سال بعد به بازار آمد.
 
انگیزه‌های زیادی برای توسعه جهانی کلاب هاوس وجود دارد و همین مشوق‌های قوی موجب شده است که کلاب هاوس نسخه اندروید نرم افزار خود را حتی پیش از تکمیل تست‌های نهایی به جهانیان عرضه کند. فیس بوک، توییتر و سایر غول‌های فناوری نیز به تازگی قابلیت‌های مشابه با کلاب هاوس خود را به منظور نگه داشتن کاربرانشان در شبکه‌های اجتماعی خود عرضه کرده اند.
 
 همین رویکرد رقبا موجب می‌شود که مقامات کلاب هاوس برای پیشرفت خود در سراسر جهان تلاش زیادی بکنند و سعی کنند تا پیش از جا افتادن قابلیت‌های مشابه با این نرم افزار در شبکه‌های اجتماعی دیگر، کاربران سراسر جهان را به ورود به پلتفرم خود متقاعد کند. 
کد مطلب: 64988
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
خیلی منتظرش هستیم کلاب هاوس بیاد همه مشکلاتمون حل میشه کلا دنیا گلستان میشه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام