۰
plusresetminus
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۰

عرضه یک سرویس استریم ویدیوی رایگان دیگر توسط آمازون

ایتنا- آمازون قصد دارد تا با عرضه سرویس استریم ویدیو MiniTV برای کشور هندوستان به بازار استریم رایگان نیز ورود پیدا کند و بازار خود را گسترش بدهد.
عرضه یک سرویس استریم ویدیوی رایگان دیگر توسط آمازون
آمازون قصد دارد تا با عرضه سرویس استریم ویدیو MiniTV   برای کشور هندوستان به بازار استریم رایگان نیز ورود پیدا کند و بازار خود را گسترش بدهد. 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  xda-developers، کمپانی امازون با سرویس پرایم ویدیو وارد بازار جهانی سود ده و در عین حال به شدت رقابتی استریم ویدیو در جهان شد ولی قصد ندارد در این سطح باقی بماند و بازارهای جدیدی را هدف قرار داده است که هندوستان یکی از این موارد است.. 
 
 کاربرانی که اشتراک امازون پرایم را خریداری کرده باشند می‌توانند به سرویس استریم پرایم ویدیو نیز دسترسی داشته باشند و البته خرید جداگانه اشتراک این سرویس نیز برای سایرین مقدور است. در هر صورت سود خوب این سرویس موجب شده است آمازون به فکر راه اندازی سرویس مشابه دیگری ویژه بازار هند بیفتد.
 
 این سرویس استریم جدید که MiniTV نام دارد از طریق نرم‌افزار هندوستان آمازون قابل دسترسی است و تمرکز اولیه آن روی سریال‌های اینترنتی، نمایش‌های کمدی و محتوای مرتابط با اخبار فناوری، غذا، زیبایی، فشن و... است. تمامی محتوای این محصول مخصوص بازار هندوستان هست و برخی محتواهای اصلی این سرویس نیز از سوی دو استودیوی معروف هندی ساخته می‌شود.
 
 

این کمپانی همچنین یاداور شده است که بسیاری از تولید کنندگان محتوای معروف هندوستان که در زمینه‌های مختلفی نظیر فناوری، زیبایی، غذا و... فعالیت دارند، محصولات خود را در سرویس MiniTV  عرضه خواهند کرد و ویدیوهای جذابی به صورت اختصاصی برای این سرویس عرضه خواهد شد.
 
البته آمازون با عرضه این سرویس به هیچ عنوان قصد هدف گیری جامعه آمازون پرایم را ندارد. آمازون همچنان سرویس پرایم خود را هند تقویت می‌کند و بازار در کشور هنوز برای این کمپانی به شدت رقابتی است.

در این بین گمان می‌شود که MiniTV به منظور رقابت با سایر پلتفرم‌های استریم ویدیو رایگان به بازار آمده است و قصد دارد تا با سرویس استریم ویدیوی فلیپ کارت (فروشپاه آنلاین معروف هندوستان) به رقابت بپردازد.
 
کد مطلب: 64980
برچسب ها: آمازون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام