۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰

تست قابلیت جدید فیس‌بوک در رقابت با کلاب‌هاوس

ایتنا- فیس‌بوک در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های صوتی جدیدی که برای رقابت با کلاب هاوس ساخته است را در برخی از کشورها تست خواهد کرد.
تست قابلیت جدید فیس‌بوک در رقابت با کلاب‌هاوس
فیس‌بوک در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های صوتی جدیدی که برای رقابت با کلاب هاوس ساخته است را در برخی از کشورها تست خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  bloomberg، فیس‌بوک اولین تست روم‌های صوتی خود که به Live Audio Rooms معروف هستند را به چهره‌های عمومی و سازندگان تایوانی واگذار کرد. این محصول بخشی از توسعه سرویس‌های صوتی این کمپانی است که در طول زمان پادکست‌ها و ابزارهای تولید محتوای مختلفی را در برخواهد گرفت.
 
این غول فناوری در ماه آوریل به روز رسانی‌های جدیدی را برای سرویس‌های صوتی خود عرضه کرد. یکی از مهم‌ترین آنها سرویس Live Audio Rooms بود که به عنوان رقیبی برای کلاب هاوس در نظر گرفته می‌شود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند در مکالمه‌های صوتی گروهی شرکت داشته باشند.
 
فیس‌بوک تصمیم دارد تا به تدریج این سرویس را به صورت آزمایشی برای افراد بیشتر و در نهایت برای نرم افزارهای فیس‌بوک و پیام رسان عرضه کند. تایوان به عنوان یکی از بازارهای اصلی فیس‌بوک میزبان اولیه تست این قابلیت‌ها خواهد بود و بسیاری از سیاست مداران و سلبریتی‌ها از طریق این سرویس با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهند کرد.
 
 
 
فیس‌بوک در حال حاضر قابلیت Live Audio Rooms  را به صورت تستی برای برخی از چهره‌های مشهور عرضه خواهد کرد و تصمیم دارد که این سرویس را برای گروه‌های فیس‌بوک نیز ارائه کند. این کمپانی قابلیت استارز خود را نیز با محصول چت صوتی خود یکپارچه خواهد کرد و هواداران می‌توانند مانند توئیچ برای پشتیبانی از افراد مورد علاقه خود در این سرویس به خرید توکن بپردازند.
 
فیس‌بوک در عرضه قابلیت‌های مشابه با رقبا دست توانایی دارد و پیش از این هم با عرضه قابلیت Reels اینستاگرام تا تیک تاک رقابت کرده بود. فیس‌بوک در سال 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا و غیر حضوری شدن بسیاری از رخدادهای مهم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و همین امر موجب تشویق این کمپانی به ارائه قابلیت‌های جدید شد.
 
علاوه بر این کمپانی فوس بوک تصمیم دارد تا در ماه‌های آینده پادکست‌ها را نیز به نرم‌افزار اصلی خود وارد کند. این کمپانی با درنظر گرفتن افزایش روز افزون محبوبیت صفحات فیس‌بوکی مرتبط با پادکست‌های محبوب، پخش مستقیم انها را از طریق نرم‌افزار خود ممکن کرده است. این نرم‌افزار اجتماعی بر اساس علاقه کاربر پادکست‌های جدیدی را به او پیشنهاد می‌دهد و امکان به اشتراک گذاری یا ثبت کامنت را نیز او ارائه می‌کند.
 
کد مطلب: 64928
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام