۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۰

وزیر ارتباطات فیلتر کلاب‌هاوس را تکذیب کرد

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کلاب هاوس فیلتر نیست و فیلتر قواعد و ضوابط خود را دارد و نباید تشویش اذهان عمومی کرد.
وزیر ارتباطات فیلتر کلاب‌هاوس را تکذیب کرد


محمد جواد اذری جهرمی که در نشست انلاین رئیس کل بانک مرکزی با کارشناسان و فعالان اقتصادی در کلاب هاووس حضور داشت، دقایقی قبل در واکنش به قطع مکرر ارتباط اعضای نشست و مطرح شدن گمانه فیلتر شدن کلاب هاووس از عصر امروز در ایران گفت: کلاب هاوس فیلتر نیست و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد شده ممکن است ناشی از مسائل فنی باشد.

وی افزود: این اختلال فقط در زمان ۴ عصر امروز رخ داد ولی اکنون کلاب هاوس فیلتر نیست و همه بدون فیلتر شکن می‌توانند وارد شوند.

به گزارش ایتنا از مهر، آذری جهرمی گفت: هم اکنون ۶۴۰۰ نفر در این روم حضور دارند و به نظر می‌رسد که فرافکنی در این ارتباطات صورت می‌گیرد؛ این در حالی است که فیلتر قواعد زیادی دارد و نباید یا مطرح کردن «فیلتر شدن این شبکه»، اقدام به تشویش اذهان عمومی کرد.

وزیر ارتباطات گفت: کلاب هاووس فیلتر نیست و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد شده ممکن است ناشی از مسائل فنی باشد.

وی با بیان اینکه منشأ این اختلال مشخص نیست، گفت: در حال حاضر به جز اختلالات مختصری که روی ارتباطات همراه اول ادامه دارد، اختلال جدی دیگری وجود ندارد و کاربران این شبکه بدون استفاده از فیلترشکن می‌توانند کلاب هاوس وصل شوند.
کد مطلب: 64626
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام