۵
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱
هشدار پلیس راهور به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های غیرمجاز

پلیس: آیتول، همراه مکانیک و قبضینو مجوز ندارند

ایتنا - مردم برای استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات مستقیما به وب‌سایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه نمایند.
پلیس: آیتول، همراه مکانیک و قبضینو مجوز ندارند

با اینکه مدتیست سایت‌ها و اپلیکیش‌هایی در حوزه راه و ترافیک فعالند و ادعای ارائه خدمات در این زمینه راه دارند، بنظر می‌رسد هیچیک از آنها از نظر پلیس دارای مجوز نیستند.
به گزارش ایتنا اخیرا یک مقام نیروی انتظامی کشور، فعالیت همه این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را غیرقانونی اعلام کرده است.

در این خصوص معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان گرامی برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه‌های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات و... مستقیما به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar120.ir مراجعه نمایند.
سرهنگ حسین رمضانی افزود: پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا بصورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارائه می‌نماید.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و... از جمله واسطه‌هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه‌ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه‌ها با انگیزه‌های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌نمایند.

مطابق گزاش سایت راهور وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه برخی از واسطه‌ها یا APKها و... در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مقاصد سوء و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم، اقدام به تبلیغات مبنی بر ارائه سریع خدمات فوق را می‌نمایند.

سرهنگ رمضانی بیان داشت: فعالیت بسیاری از این واسطه‌ها به لحاظ فنی از طرف وب‌سایت پلیس راهور مسدود گردیده و تا چند روز آینده مابقی آنها نیز مسدود خواهند شد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در پایان افزود: به هموطنان عزیز و ارجمند توصیه می‌نماییم برای دریافت هرگونه خدمات ترافیکی از پلیس راهور ناجا همچون استعلام تخلفات رانندگی، استعلام نمره منفی و... مستقیما و بدون واسطه، صرفا به وب‌سایت و یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه و خدمات دریافت نمایند.
 
کد مطلب: 64316
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام. کاملاً درسته. آیتول پیامک زد و متاسفانه در دام این شیادان افتادم و با پرداخت مبلغ عوارض خودروی شهرداری، پس از حدود 30 ساعت، هیچ پولی را به حساب شهرداری برایم واریز نکردند و اتفاقاً نزدیک 12500 تومان هم کارمزد برداشتند. مجبور شدم خودم مستقیماً از طریق سامانه تهران من واریز کنم دوباره. از مردم عزیز میخوام که در دام این کلاهبرداران نیفتند. هر چی هم ازشون پیگیری می کنیم، میگن برو شهرداری؛ یه سری کلاش دور هم جمع شده اند و مردم رو دارن سرکیسه می کنند. انشالله پلیس محترم، بساط شان را هر چه زودتر جمع کند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، بنده از طریق سامانه آیتول اقدام به پرداخت عوارض سالیانه خودرو کردم اما در هنگام تعویض پلاک خودرو مجددا تمام هزینه های را مجبور شدم مجددا پرداخت کنم.
فریادرس
feedback
Iran, Islamic Republic of
پس چرا جلوی این سامانه ها رو نمی گیرید؟ شماره ی مردم رو از کجا گیر میارن؟ پلاک مردم رو از کجا می فهمن؟ خلافی مردم رو از کجا می بینن؟
دیدید که این غیر قانونی به سیستم شما راه دارند جلوی ضرر مردم رو بگیرید.
از سایت و سامانه ی خودتون بیشتر محافظت کنید.
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام من مالیات پرداخت کردم نمی‌دونم چرا به حساب آیتول ریخته شد.15000تومانم اضافه گرفت تا 72ساعت دیگه با پول ما سود کنند ...مگه میشه دولت اینا رو ندونه
feedback
Iran, Islamic Republic of
من هم متاسفانه فریب سایت آیتول را خوردم و برای بیمه بدنه خودرو پول واریز کردم ولی اونقدر اذیت کردند و امروز و فردا کردند که بعد از یک هفته منصرف شدم حالا هم برای عودت پولم گرفتارشونم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام