۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

قیمت تلویزیون‌های 4K سامسونگ مشخص شد

ایتنا- کمپانی سامسونگ به تازگی از برچسب قیمتی و تاریخ عرضه سری تلویزیون‌های هوشمند 4K سال 2021 خود رونمایی کرد.
قیمت تلویزیون‌های 4K سامسونگ مشخص شد
کمپانی سامسونگ به تازگی از برچسب قیمتی و تاریخ عرضه سری تلویزیون‌های هوشمند 4K سال 2021 خود رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سامسونگ به تازگی قیمت‌های جدید ترین مدل تلویزیون‌های هوشمند خود به نام Frame TV را متشر کرد. نسخه 43 اینچی این مدل که قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی دارد حدود 1000 دلار قیمت گذاری شده است.
 
علاوه بر این Frame TV در چهار‌اندازه دیگر که همگی بین 50 الی 75 اینچ قرار دارند به بازار عرضه شده است و رده بالا ترین تلویزین این سری 3000 دلار قیمت دارد. این خط تولید از قابلیت‌های ویژه‌‌ای نظیر هوش مصنوعی پیشرفه و توصیه‌های هنری برخوردار شده است. در وب سایت سامسونگ آمده است که بیشتر این مدل‌ها در ماه مارس وارد بازار خواهند شد و فقط نسخه 75 اینچی با تاخیری یک ماهه و در ماه آوریل به بازار می‌آید.
 
این کمپانی همچنین جزئیات قیمتی خط تولید تلویزیون‌های QLED TV سال 2021 خود را نیز منتشر کرد. این مدل بر خلاف مدل Neo که در کنفرانس CES سال گذشته میلادی رونمایی شد به نور پس زمینه Mini-LED مجهز نخواهد بود. ابتدایی ترین نسخه این سری از تلویزیون‌های سامسونگ که Q60A نام دارد در 8 سایر مختلف ساخته شده است.
 
 
 
قیمت در نظر گرفته شده برای سایز 43 اینچی این مدل از 550 دلار شروع می‌شود و نسخه 85 اینچی نیز 2600 دلار قیمت دارد.با این وجود یکی از اصلی ترین قابلیت هایی که در سری Q60A دیده نمی شود، پشتیبانی محلی از کیفیت پخش 4K در 120 هرتز است اما ایت تلوزیون می‌تواند این سیگنال‌ها را با استفاده از فناوری Motion Xcelerator Turbo سامسونگ پردازش کند.
 
مدل‌های بالاتر این سری که به ترتیب Q70A و Q80A نام دارد در چهار‌اندازه مختلف که همگی بین 55 تا 85 اینچ هستند، به بازار عرضه خواهند شد. تلویزیون‌های این دو سری از کیفیت پخش 4K 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند. قیمت مدل پایه خط تولید Q70A و Q80A به ترتیب 950 و 1300 دلار قیمت گذاری شده است.
 
علاوه بر این کاربران می‌توانند با پرداخت 3000 دلار برای نسخه 85 اینچی سری Q70A و 3700 دلار برای نسخه در‌اندازه مشابه از سری Q80A انتظار خرید یک تلویزیون بسیار با کیفیت و همه فن حریف را داشته باشند. همچنین هر سه خط تولید یاد شده نیز مانند سری Frame TV در ماه مارس و آوریل به بازار عرضه می‌شوند.
 
کد مطلب: 64253
برچسب ها: 4K سامسونگ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام