۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۴

اجرای بخشی از مراسم ال‌جی در CES توسط یک انسان مجازی

ایتنا- ال.جی از فرصت غیر حضوری بودن مراسم CES امسال استفاده کرد و اجرای بخشی از مراسم خود را بر عهده یک شخصیت مجازی گذاشت.
اجرای بخشی از مراسم ال‌جی در CES توسط یک انسان مجازی
ال‌جی از فرصت غیر حضوری بودن مراسم CES امسال استفاده کرد و اجرای بخشی از مراسم خود را بر عهده یک شخصیت مجازی گذاشت.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مراسم CES برای اولین بار در سال جاری میلادی به صورت کاملا دیجیتال برگزار شد.  همین امر بهانه‌ای شد تا برخی کمپانی‌‌ها فرمت استریم زنده خود را تغییر داده و تجربه جدیدی از آن را به تماشا گران ارائه کنند.
 
برای مثال کمپانی ال‌جی از یک انسان کاملا مجازی به نام ریا کیم برای معرفی برخی از محصولات خود در این مراسم استفاده کرد.  این شخصیت که در قالب زنی موسیقی دان نمایان میشود اعلام کرد که سفر کردن مهم ترین بخش زندگی است بوده است بسیار مشتاق است تا بار دیگر بتواند به مناطق مختلف جهان سفر کرده و اجرا داشته باشد.

 
 

این موسیقی دان مجازی اظهار کرد:« با این وجود به نظر می‌رسد مدتی طول خواهد کشید تا دوباره بتوانیم مهمانی برگزار کنیم و تا آن زمان من سعی دارم با استدیو خود در ارتباط باشم و روی ویدیوهایم کار کنم. » وی سپس به معرفی جدیدترین لپ‌تاپ ال‌جی به نام ال‌جی گرام  پرداخت و بر لبه‌‌های باریک تر و صفحه نمایش با وضوح که با هدف عکس برداری حرفه ای ساخته شده است، تمرکز کرد.
 
در اخر او به صورت کاملا حرفه‌ای مکالمه خود را پایان داد و افراد را به تماشای مراسم اعلام نسخه جدید ال‌جی ThinQ تشویق کرد.  وجود کیم نامعمول بود اما آنچنان غیر منتظره نبود.  ال‌جی اخیرا اعلام کرده بود که روی ساخت یک انسان مجازی کار میکند و وجود آن را در حساب کاربری اینستاگرام خود تایید کرده بود.  
 
این رویکرد بسیار شبیه به قهرمان لیگ آف لنجد یعنی سرافین است که با یک گروه ساختگی به نام K/DA همکاری میکرد.  او از طریق باز کردن حساب‌‌های کاربری در شبکه‌‌های اجتماعی به واقعی بودن تاکید داشت و در آخر در مراسم قهرمانی جهانی لیگ آف لنجندز در سال گذشته میلادی به عنوان یک مجری مبتنی بر هوش مصنوعی، اجرای بخشی از برنامه را برعهده گرفت.
 
کد مطلب: 63773
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام