۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲

رشد ۳۵ درصدی فروش جهانی رایانه شخصی در فصل آخر ۲۰۲۰

ایتنا - فروش جهانی رایانه‌های شخصی انتظار می‌رود طی سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ به ۱۴۳ میلیون دستگاه برسد که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد نشان می‌دهد.
رشد ۳۵ درصدی فروش جهانی رایانه شخصی در فصل آخر ۲۰۲۰

طبق آخرین گزارش شرکت تحقیقات بازار فناوری "کانالیس"، فروش جهانی رایانه‌های شخصی انتظار می‌رود طی سه ماه آخر سال 2020 به 143 میلیون دستگاه برسد که نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش ایتنا از تسنیم، در این گزارش آمده است: این رقم مجموع فروش رایانه‌های شخصی در سال 2020 را به 458 میلیون دستگاه خواهد رساند که 17 درصد افزایش سالانه نشان خواهد داد.

این درحالی است که با وجود افزایش چشمگیر عرضه رایانه‌های شخصی در جهان، نیاز به این دستگاه‌های محاسباتی برای کارگران ماهر و دانشجویان به بالاترین سطح خود رسیده است.

رشد فروش در بخش رایانه‌های شخصی در سال 2021 نیز ادامه خواهد یافت و پیش بینی می شود فروش در سه ماهه اول سال آینده میلادی 43 درصد افزایش داشته باشد چرا که در سه ماهه اول سال  2020فروش عملکرد ضعیفی داشته است.

در این گزارش پیش‌بینی شده است که "فروش در سال 2021 پس از یک سال فوق العاده در سال 2020، 1.4 درصد افزایش خواهد یافت."

در این گزارش چهار عامل اصلی برای رشد بازار رایانه های شخصی در سال 2021 و بعد از آن ذکر شده است: کار از راه دور، یادگیری دیجیتال، استفاده در بخش خدمات و موارد استفاده در فناوری‌های نو ظهور.

در همین حال، این گزارش اضافه می کند که تعداد بیشتر و جمعیت بیشتر کاربران رایانه شخصی فرصت‌های جدید شغلی را نیز فراهم می‌کند.
کد مطلب: 63460
برچسب ها: رایانه کامپیوتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام